1. RÉSZ
LEVEL 1
----------------------------------------------------------------
Az érdekes bevezeto animáció után urhajónk lezuhan, de hála az égnek nagy nehezen, és foleg egy darabban túléljük a szerencsétlenséget. Mihelyt megkapjuk az irányítást, battyogjunk oda SGT MORRIS-hoz, aki az egyik vasrom mögött rejtozik. Ha véget ért a vele tartó jelenet, slisszoljunk az építmény zárt kapujához, melyet ügyes katonáink hamarosan kinyitnak. Innentol egy ideig lineáris az útunk, értelemszeruen öljük meg a ránk támadó ellenségeket, illetve ne felejtsük a földön az elottünk hevero machinegunt. Hamarosan elérjük a Badger squad pár tagját, akik udvariasan megkérnek minket, hogy szerezzünk orvost rossz borben lévo társuk számára. Nekünk természetesen eleget kell tennünk kívánságaiknak, így hátra arc, battyogjunk visszafelé. Közben vigyázzunk az újonnan érkezett ellenségekkel. Hamarosan egy eddig zárt ajtóval találjuk szembe magunkat a vissza úton, melyet azonban egy társunk rögtön érkezésünkkor kinyit, majd rögtön bekajálja egy szörny. Tisztítsuk meg a termet a monsztáktól, és mentsük meg a szanitécet, aki hálája jeléül velünk tart, hogy segítségével megmenthessük haldokló barátunkat. A Badger-squad egyik tagja ezután kinyitja elottünk a továbbjutást jelento ajtót, mi pedig otthagyhatjuk szerencsétleneket tovább küzdeni. Az ajtón túl vár minket egy nagyobb nyílt terület, rohamozó ellenségek hadával, ám egy bajtársunk könnyedén megtanítja kesztyube dudálni oket. Innen a balra lévo piros ajtón áthaladva, és megnyomva az exit feliratú gombot, megjelenik a következo küldetés betöltocsíkja.
LEVEL 2 - AIR DEFENSE TRENCHES
----------------------------------------------------------------
Ösztökéljük felfelé való mozgásra a liftet, majd sprinteljünk ki a fenti nyitott ajtón. Ezután csak elore, mint a Terminátor, de ne felejtsük az udvaron a csövek alatti kis cuccokat, melyekhez a törött korláton át tudunk lejutni. Hamarosan elérjük a lövészárkokat, ahol tisztítsuk meg az utat az ellenségektol. Amennyiben a barlangszeruség elé érünk, menjünk be, ez visz át a következo sornyi lövészárokhoz. Nemsokára összefutunk csapatunk két tagjával, melyekkel szépen hosszasan eldiskurálhatunk. Ha a bájcsevegésnek vége szakad, végre elállnak az útból a többiek, és folytathatjuk küldetésünket. menjünk végig a lövészárkon, az elágazásnál balra kanyarodjunk. Vegyük utunkat a nyitott piros színu ajtó felé.
LEVEL 3 - HANGAR PERIMETER
----------------------------------------------------------------
Másszunk be az ajtón. A seregszemle megtartása után rögtön keressünk magunknak fedezéket (lehetoleg ne a robbanó hordók közelében), és intézzük el a gonosz seregletet. A következo ajtó mögött találkozhatunk a jó öreg Viper squaddal, akik velünk való találkozásuk örömének jeléül egy rendkívül eros shotgunt adományoznak számunkra. Menjünk tovább, ki a szabad ég alá, ahol ismét rengetegen támadnak, de egy magunk fajta szuper-katonának nem okozhat gondot az ártalmatlanná tételük. Ajánlott használni a machinegun másodlagos funkcióját (mini-távcso), mert így sokkal kevesebb loszer felhasználásával is elintézhetjük az ellenségeket, csak ilyenkor állandóan nyomkodni kell a tuzgombot, mivel egy gombnyomásra csak egy lövedék távozik a stukkerbol. Ha az udvar megtelik az elpárolgó hullákkal, másszuk meg a lépcsot és haladjunk tovább. A következo teremben is mutassuk meg a kötekedoknek, hogy ki az erosebb, majd az itteni lépcsokön a változatosság kedvéért lefele haladjunk. A következo szobában kisebb csapda fogad minket, stroggok áradata lepi el a termet, majd tudatunkba hasít a szörnyu felismerés, miszerint az összes létezo ajtó zárva van, az egyetlen használható járat pedig golyóálló üveggel van védve. Hamarosan azonban a stroggok kinyitnak a földszinten egy kaput, melyen rögtön menjünk is be, a létrán másszunk fel, a hangárnál eresszük le a hidat, így biztosított a továbbjutásunk. Hamarosan visszaérünk abba a terembe, ahol csapdába kerültünk, csak most egy szinttel feljebb leszünk. Szerencsénk van, mert itt van egy kapcsoló, ami egy igen eros sugárfegyvert ereszt le az egyik lenti asztalra, és érdekes módon pont a törhetetlen üveggel szembe kerül elhelyezésre. Nem kell a visszafele utat is megtennünk, mert tolünk jobbra van egy lift, amivel lemehetünk. Csak a fegyver hátulján lévo gombot kell megnyomnunk, és máris dolgozik az ágyú. A kiolvasztott ablakon diadalittasan masírozzunk be. Hamarosan - ám immáron közösen a többiekkel - elérünk még egy hangárba, ahol szintén le kell ereszteni a hidat, ám közben a túloldalról tömegesen özönlenek a stroggok, oket persze szépen sorban pumpáljunk tele ólommal. Ha a híd lenn van, átmehetünk rajta, majd balra tartva küldetésünk teljesítodik.
LEVEL 4 - INTERIOR HANGAR
----------------------------------------------------------------
A hosszú liftezés végén szálljunk ki. Küldetésünk egyszeru: A következo teremben rendezzünk vérfürdot (vigyázzunk a plafonra telepített gépágyúkkal, károsak az egészségre!), majd haladjunk visszafelé a lift irányába. Beszéljünk RHODES-szal, majd ismét vissza a terembe, ahol a vérfürdot tartottuk. Immáron tárva-nyitva áll egy ajtó, melyen keresztül továbbhaladhatunk. Egy hatalmas körfolyosóban lyukadunk ki, melyen eloször keressük meg azt az ajtót, ami az elso hangárhoz vezet. Ha itt kinyírtuk az ellenségeket, pajtás elhelyez egy robbanótöltetet a csöveknél. Ezután kutassuk fel a másik hangártermet is, és ismételjük meg ugyanazt, mint az elobb. Ha mindent jól csinálunk, újabb ajtó nyílik ki, csak kövessük RHODES-t, és könnyedén megtaláljuk. Ezen ajtón áthaladva figyeljük a detonációt. A tuzijáték végén szálljunk be a liftbe.
LEVEL 5 - MCC LANDING SITE
----------------------------------------------------------------
Haladjunk a lifttel lefele, majd az ajtón ki, és ismeros helyszínre érkezünk. Ne álljunk meg, hanem keressük meg gyorsan VOSS-t, akitol újabb ajándékot kapunk: Egy gránátvetot. Búcsúzzunk el Voss-tól, hiszen lesznek mások, akik kísérnek bennünket. Vissza kell mennünk a lövészárokba, ám most ne vissza a barlangok felé jobbra, hanem balra tartson az utunk. Hoppá, itt egy lezárt ajtó! Hogyan nyissuk ki? Ugorjunk fel a dobozokon, majd rá az ajtó párkányára, ahonnan fel tudunk kapaszkodni a lövészállások tetejére. Miután megcsodáltuk a hatalmas tájat, tartsunk jobbra, és keressünk egy olyan lyukat a földön, ami egészen a föld alatti bunkerig átüti azt. Ezen essük be, és belülrol nyissuk ki az ajtót csapatunk tagjai számára. Itt ugyan két újabb lezárt rész van, de az egyik hamarosan megnyílik elottünk, újabb akciódús pillanatokat biztosítva ezzel. A bunker végébe kiérve foglaljuk el az óriási ágyú vezérlojét, a kis párbeszéd után pedig szálljunk be. Robbantsuk szét a pontosan elottünk levo kaput, majd szálljunk ki az ugrás gombbal. Most szépen ráérosen kisétálhatunk a bunkiból, majd a ledolt rámpán keresztül áthaladhatunk a szétlott óriáskapun. Társainkkal haladjunk át a nagy kapukon keresztül, mígnem egy hatalmas nagy nyílt térséghez érünk. Ne álljunk meg, gyorsan vonoljunk a másik osztagba tartozó társainkhoz fedezékbe, mert igen heves tuz alatt tartanak minket a stroggok. Ne aggódjunk, úton van a segítség. A géppuskaállások megsemmisülnek, a bazi nagy pusztára pedig leszáll egy majdnem ugyanakkora méretu monstre urhajó. Másszunk az urhajó hasa alá, és jussunk el a végébe. Egy lift leemelkedik onnan, amire szálljunk fel, aztán irány az urhajó belseje!
LEVEL 6 - OPERATION: ADVANTAGE
----------------------------------------------------------------
Aki máris elfáradt, az ezen a szinten kipihenheti magát, ugyanis egyetlen lövést sem kell eleresztenünk a pályán, sot a fegyvereinket is elrakjuk már az elején. Az urhajó belseje nagyon szövevényes, de mi mégis próbáljunk meg eljutni a tanácskozó teremig. Szerintem sikerülni fog, mivel minden egyes folyosóban általában egyetlen ajtó van nyitva, a maradékon számunkra tilos a bemenet. Egyetlen hely van, ahol ha nem vigyázunk, visszajuthatunk majdnem a pálya legelejére, ilyenkor gyorsan menjünk vissza és a másik nyitva levo ajtón slisszoljunk be. Ha lezajlott a kerekasztal-beszélgetés, Sétáljunk ki a másik ajtón (a beszélgetés után pont ez elott jelenünk meg), és keressük fel a Rhino quarters-t. Itt cuccoljunk fel, egyik társunktól egy gépfegyver-implantot kapunk, melybe így ezúttal egy tárral 80 loszer fog beleférni. Haladjunk ki a másik ajtón, be a D.4 Walker hangar-ba, és liftezzünk lefelé.
LEVEL 7 - CANYON
----------------------------------------------------------------
Gyorsan szaladjunk rá az útra, ahol a 3 darab páncélozott kocsi már vár minket. Szálljunk fel a legelsore (bal click-kel kell), ami ezután magától elindul majd. Egy jó darabig csak megyünk-megyünk, ám egy ido után oldalról támadnak a stroggok, mi pedig kényszerbol megállunk. Irtsuk a népet, amennyire csak tudjuk, ne kíméljünk senkit. Ha jól csináltuk, egy ido múlva az ellenállás gyengülni kezd, mi pedig zavartalanul folytathatjuk utunkat. Ha a végállomást elértük, szálljunk le, be a nyitott ajtón, és keressünk meg bírátunkat, BIDWELL-t. Ugyan rengeteg kocsi tropára ment ebben a kis túrában, de az o autója még ép és egészséges. Szálljunk is fel rá. Mérhetetlenül szerencsések vagyunk, ugyansi egy MG42-eshez hasonló kis golyószóró gépfegyver is helyet kapott a kocsin, amivel sokkal hatásosabban oszthatjuk az áldást, mint saját mordályainkkal. Lojük a stroggokat, mint az állat. Ha megállunk, gondosan fedezzük társunkat, aki felszedi elottünk az aknákat. Vigyázzunk, mert nem csak egy, hanem két oldalról is támad az ellenség! Ha az aknák eltuntek az utunkból, átmehetünk a kapun, ahol egy nagyobb puszta közepén egy épületkomplexumot láthatunk. Kutassuk fel az épület oldalában lévo rögzített, illetve a hozzánk ledobott "ejtoernyos" ágyúkat, és intézzük el mindet. Óvatosan bánjunk a rakétavetos ágyúkkal, ha a hokövetos rakétáikat kilotték ránk, azonnat lojük szét azokat! Ha teljesen tiszta a terep, kidobnak bennünket a komplexum ajtaja elott, amin csak be kell sétálnunk.
LEVEL 8 - PERIMETER DEFENSE STATION
----------------------------------------------------------------
Vegyük használatba a liftet, de elobb kapjuk fel mellole a nailgun-t. Ismét kutassuk fel VOSS-ot, aki a lenti kis vezérloteremi üvegablak mögött rejtozik. Haladjunk tovább a szakasszal. Nemsokára egy nagyobb hangárhelyiségben lyukadunk ki, ahol rengetegen támadnak. Tudjuk a dolgunkat. A nagy forgatagban hamarosan elokerül egy mérnök is, akit gyorsan vissza kell vinnünk majdnem egészen a liftig, ugyanis rendkívül fontos szerepe lesz majd az ajtók nyitogatásában. Nem elég viszont a liftig visszamennünk, hanem tovább kell haladnunk egyenesen, ahol nemsokára új feladatot kapunk. Megjelenik elottünk egy lezárt ajtó, de jön az Engineer és kezelésbe veszi. Drága jó mérnökünk nem hiába ácsorog az ajtóban, elzárva elolünk az utat, ugyanis óvatlanul eloremerészkedo társunk hamarosan egy strogg kiadós ebédjévé válik. Ezután viszont szabad lesz az út tovább. A következo teremnél le kell másznunk a létrán, kapcsoljuk ki a védorácsokat, majd várjuk a csodát, ugyanis nem tudunk kimenni. Társunk az üvegfal mögött láthatóan jól szórakozik az eseten, de nem sokáig örülhet szegényem, mert o is egy hirtelen jött strogg gyomrában végzi hamarosan. Utána a szörnyike ránk is pályázik, szóval várjuk ot kello felkészültséggel. Végülis hálával tartozunk neki, mert kinyitotta a számunkra a továbbjutás egyetlen lehetoségét biztosító ajtót. A választható 2 járat közül itt egyenesen haladjunk tovább. Innentol fogva többnyire lineáris az utunk. Hamarosan új szörnyfajtával ismerkedünk meg, aki nem elég, hogy tuzforró sugarakkal lodöz minket, még egy-két railgun lövéssel is megkínál, mely elol csak úgy tudunk kitérni, ha folyamatos mozgásban vagyunk. Ha ot elintéztünk, mily meglepetés, visszatérünk a pálya elején már megismert felvonóhoz, melynek segítségével huzassuk fel magunkat, és meneküljünk errol a borzalmas helyrol.
LEVEL 9 - AQUEDUCTS
----------------------------------------------------------------
HOLTZ barátunk már az ajtóban vár minket, és van olyan kedves, hogy továbbfejlessze a mi jó öreg nailgun-unkat, így egy tárba már 100 szeg fog beleférni. Örüljünk fegyverünk új tulajdonságának, és pucoljunk ki az épületbol. Gyorsan pattanjunk be a Hover Tankba. Kényszerítsük földre a repülo organizmusokat, az urhajókból leejtett automata ágyúkat is intézzük el. Ezután mindig nyugodtan, komótosan haladjunk elore. Ha a nagy, arénaszeru nyitott helyiségbe érünk, készüljünk fel lelkiekben nagyon csúnya dolgokra, eloször gömb-ágyúkat dobáló repüloket kell elintéznünk, majd rengeteg gömb-ágyút, végül hokövetos rakétákat eregeto lebego pacákokat. Próbáljunk meg rakétáik elol oldalazva kitérni, de addig ne lövögessük oket, amíg a lebego lödozoi meg nem semmisülnek, mert iszonyat gyorsasággal képesek az újabb és újabb rakétákat köpni magukból. Az ezt követo helyszínen vigyázzunk, mert fentrol is lonek, méghozzá kétszer két darab fali gépágyú a kétoldalt elhelyezkedo magas épületek faláról. Nehéz oket észrevenni. Ha ezen a helyszínen is végeztünk, az alacsony tetovel rendelkezo hangárba kell bemásznunk.
LEVEL 10 - AQUEDUCTS ANNEX
----------------------------------------------------------------
Távozzunk a hangárból. Azt ezt követo jelenet nem ad okot az örömködésre: Két tankunkat egy iszonyatosan magas, pókszeru robotlépegeto egy-egy apró pöccintéssel elintézi. Ha visszakapjuk az irányítást, gyorsan, oldalazva ágyúzzuk folyamatosan a robotot. Ha szükséges, hokövetos rakétáit a görgo segítségével átváltható gépfegyverrel lojük ripityára. Nem kell megijedni, ha a törzsét folyamatosan lojük, elég könnyen elintézheto a robot. Álljunk tovább. Menjünk be az alagútba, és szépen óvatosan haladjunk elore, mert rengeteg strogg, illetve a felszínrol lefúródó gépágyú vár minket, melyek persze mindig pontosan elénk érkeznek, és szinte azonnal lonek is. Most néhány unalmasabb, könnyen teljesítheto helyszín következik, vigyázzunk a repülo izékkel és a ledobott guruló ágyúikkal. Egyszercsak kiérünk egy óriási nagy völgybe, melynek végében látszódik egy még hatalmasabb épületkomplexum. Azonban két nagy robotpók állja el az utunkat, ugyanolyanok, mint amilyent a pálya elején láttunk. Legyozésük titka abban rejlik, hogy folyamatosan oldalazva és a leheto legtöbbször irányt váltva ki kell térni rakétáik elol (meg se próbáljuk lelövöldözni oket, ketten együtt gyorsabban eregetik a hokövetos rakétákat, mint ahogy azokat el tudnánk intézni), és közben lövögessük serényen a robotok törzsét, hasonlóan, mint a pálya elején. Ha végeztünk, gyorsan tartsuk meg a kacsavadászatot a még felénk száguldó rakéták között, majd irány a bazi nagy épület. Ha beértünk a "garázsba", ahol akadály állja el az utunkat, szálljunk ki, és menjünk oda társainkhoz.
LEVEL 11 - NEXUS HUB TUNNELS
----------------------------------------------------------------
Az elkövetkezo szinteken feladatunk a tetranode elpusztítása lesz, amely a strogg nemzet egyik legfontosabb élteto eleme. Ha befejeztük a hosszas liftezést, cuccoljunk fel, és várjunk meg, míg társunk muködésre ösztökéli a zárt ajtót. Ezután menjünk be, várjuk meg, míg a vita véget ér, és kinyílik attól az ajtótól, amelyen át bejöttünk, jobbra levo másik járat. Haladjunk szépen elore, közben fedezzük STRAUSS-t, aki ot a terminálhoz odavezetvén beüzemeli azt. Haladjunk szépen visszafele, és intézzük el az idoközben odateleportált stroggokat. Ha visszaérünk a vita helyszínéhez, végre szabad az út a másik, eddig zárva tartott ajtón át. Egy bazinagy folyosóra érünk, amelyen menjünk végig, majd be az energiapajzs melletti másik járaton. Társaink ennél a pontnál sajnos nem tartanak velünk, így kénytelenek leszünk egyedül intézni feladatainkat. Hála az égnek nem lesz túl nehéz dolgunk, jussunk
csak el a termek végébe, ahol offline állapotba léptethetjüka védopajzsot. Ne azon az úton menjünk visszafele, amelyen jöttünk, hanem a teremben lévo másik ajtón menjünk ki, mert így a folyosó végében sok-sok cuccost találhatunk. Térjünk vissza csapatunkhoz, akik már várnak minket a védelmi háló mögött. Ekkor egy váratlan fordulat következtében egy robotpók zavarja meg nyugalmunkat, egyik társunkat elég keményen össze is tiporja. Próbáljunk meg a teherautó mögött leguggolni és mozdulatlannak maradni, így nagy esélyünk van arra, hogy ép borrel túléljük a kalandot. Hiába adja ki a szakaszvezeto a tuzparancsot, mi ne lojünk, csak a loszert pazaroljuk vele, ugyanis az egyszeru golyók a szörnyön nem fognak, viszont egy ido után magától odébb fog állni. Egy rövidke kis intermezzo és CB rádión tartott veszekedés után egyik társunk berúgja a padlón levo szellozorácsot, és szépen udvariasan megkér minket, hogy csináljunk valamit. Hát essünk le a szellozolyukba, más esélyünk nincsen. Másszunk rajta végig, vigyázzunk, amikor a bazi nagy folyosó alatti üvegablak alatt haladunk el, mert idoközben a pókrobot visszatér, és ha nem vigyázunk, könnyedén felnyársal minket az üvegen keresztül hegyes lábaival. A Hyperblastert viszont ne haggyuk ott veszni a földön. Nemsokára végére érünk a szellozorendszernek, és egy nagyobb teremben lyukadunk ki, ahol értelemszeruen utasítsuk rendre a kötekedoket, és menjünk a lifthez.
LEVEL 12 - NEXUS HUB
----------------------------------------------------------------
Ha kikecmeregtünk a liftbol, keressük meg a másik felvonót, és abba is szálljunk be. Hamarosan összefutunk egy technikusunkkal, akivel egy párbeszédet folytatunk le. Ezután álljunk tovább, keressük meg a Power plantot. Állítsuk vissza az energiát a haver segítségével. Kanyarodjunk vissza a lifthez, az attól jobbra levo ajtón pedig másszunk be. Jussunk el a nagy vezérloig, aminél jobb oldalt hatalmas mennyiségu cumót kapunk, azonban a kampellósunk itt marad, a maradék utat ismételten egyedül kell megtennünk. Haladjunk tovább. Az út megintcsak lineáris lesz jó darabig. Egyszercsak egy óriási teremben lyukadunk ki, melyben pár csövön és egy nyomógombon kívül semmi nincsen. A gombot vegyük használatba, majd tekintsük meg a közjátékot. Gyorsan intézzük el a két darab ránk támadó robot-pók szeru organizmust, majd készüljünk fel lelkiekben a legrosszabbakra. Akármit teszünk, a felénk közeledo hatalmas szörny elleni küzdelemnek mindenképpen vesztesei leszünk, a szörny elkap minket, mi pedig eszméletünket vesztjük.
LEVEL 13 - STROGG MEDICAL FACILITIES
----------------------------------------------------------------
A pálya kezdete a játék legkirályabb része! Nem is loném le a poént, hogy mi zajlik a bevezeto rész alkalmával, de a leheto legmegrázóbb, legundorítóbb és legfájdalmasabb élményekben lesz részünk az utazás alkalmával! Valószínuleg nem lennénk soha többé emberi katona, ha szakaszunk nem törte volna rá a dokikra az ajtót még idoben. Ha kiszabadultunk a fogságból, gyorsan hagyjuk el a szobát, ami a késobbiekben még valószínuleg rengeteg borzalmas emléket idéz elo bennünk. Kis ido után a szakaszunk szétválik, mi magunk egy doki társaságában folytathatnánk utunkat, ám csakhamar elfogják, és valószínuleg ugyanazt fogja átélni, mint mi magunk néhány perccel ezelott. Egy újfajta szörnnyel találkozhatunk itt, a strogg-orvosokkal, akikhez lehetoleg ne menjünk túl közel, mert méreginjekcióval rendelkeznek. Egy tipp az elkövetkezo pályákhoz: Most, hogy félig stroggok vagyunk, tudjuk használni a Stroggok falra szerelt gyógyító berendezéseit (ezekkel a gépekkel eddig ugye nem tudtunk mit kezdeni), másrészt végre el tudjuk majd olvasni az eddig értelmetlen krix-kraxoknak ható strogg írásokat! Az orvosi szobából, ahol a dokit elkapták, menjünk ki, és álljunk rá a nem messze levo futószalagra. A másik teremben le is szállhatunk róla, és hívjuk a liftet. A lifttel haladjunk lefele, majd ki, és be a másik nyitva levo járaton. Hamarosan zsákutcába kerülünk. Hátra arc, ugyanis idoközben egy másik ajtó kinyílt, melyen eddig nem tudtunk volna áthaladni. Egy másik futószalaghoz érünk, melyre szintén menjünk rá, következo szobában pedig le a szalagról. Itt levo társunkkal való bájcsevegésünk barátunk hirtelen halálával ér véget. Ne is vesztegessük az idonket, álljunk tovább. Elore, majd jobbra tartson az utunk. Ha elérjük az üvegablakos termet, eloször balra ugorjunk el a cuccokért, majd a jobb oldali ajtó mögötti lifttel utazzunk lefele. Itt nincs más választásunk, mint a szellozobe beugrani. Tegyük is ezt, másszunk végig a szellozon. Természetesen kiérünk majd egy terembe, ahol rögtön ugatós lények (nevezzük oket Blökiknek ) állják utunkat. Ne törodjünk az általuk életre hívott strogg zsoldosokkal, helyette eloször oket küldjük az örök vadászmezokre, hogy ne tudjanak több lényt idézni. Ha mindenki függoleges helyzetben van rajtunk kívül, folytassuk utunkat.
LEVEL 14 - CONSTRUCTION ZONE
----------------------------------------------------------------
Gyorsan be a lépegetobe, és hasítsunk át a sivatagon. Az eddig szerzett tapasztalatok alapján nem okozhat gondot ezen rész végigvitele, egészen addig, míg meg nem látunk egy nagy piros pókrobotot. Már a vastag csövek mögül is lojük rakétakilövoit, ha hokövetos lövedékei már vészesen közelítenek hozzánk, foglalkozzunk azokkal is. Jegyezzük meg, hogy a lépegeto fegyverei nem olyan erosek, mint a tanké, illetve hogy mivel csak lassan vagyunk vele képesek haladni, a lépegetovel sajnos lehetetlen a célköveto rakéták elol kitérnünk. A legjobb, ha maradunk a csövek mögött, sot egyre hátrálunk, és csak annyira látunk ki, hogy mindig loni tudjuk a póklábú testét. Próbáljuk meg megsemmisíteni a háta tetején levo két rakétakilövot, jelentosen könnyebbé válik a dolgunk ezek után, ugyanis a jármuvünk alapból 6 darab rakétával is fel van szerelve, csak görgovel át kell váltanunk rá. Ezután szépen rakétázzuk le a robotot. Ezután elérünk egy alacsnyan levo hídhoz, mely alatt nem férünk át, kénytelenek leszünk kiszállni. Haladjunk át a piros ajtón.
LEVEL 15 - DISPERSAL FACILITY
----------------------------------------------------------------
Rögtön bemelegítésként egy kis taktikai csatározással kezdhetjük a dolgot, a stroggok meglepnek minket, de mi ne hagyjuk magunkat. Foleg, hogy kemény aprítómunkánk gyümölcse egy railgun lesz. Mielott innen továbbhaladnánk, keressük meg a nagy tartálytól balra levo ajtót, és látogassuk meg a mögötte található páncélt. Ezután végre elhagyhatjuk a helyet, és megkereshetjük a liftet, amit persze üzemeljünk is be. Egy belso udvarban kötünk ki, ahol már vár minket egy pókrobot. Ne is próbáljuk meg legyozni, inkább robbantsuk fel az elottünk levo hordókat, majd szaladjunk át gyorsan a hídon. Az akadálynál használjuk a guggolást. Be az ajtón. Keressünk egy másik liftet, melybe szintúgy szálljunk be. Ha kiértünk a másik terembe a liftbol, útunk egyenesen vezet tovább. Ha elérünk a lépcsos terembe, melynek tetején hordók vannak, alján pedig a stroggok hörögnek, óvatosan másszunk tovább. Legjobb, ha távolról elintézzük a hordókat, majd szépen egy szintet lejjebb megyünk a lépcson. A lépcso egy darabon le van törve, próbáljunk nem leesni, mert jelentos mennyiségu életet veszhetünk. Az alsó szinten tegyük ártalmatlanná a stroggokat, és gyorsan menjünk is tovább. A fogaskerekes teremnél kezdhetünk aggódni, mert a következo szobában nem mindennapi dolgot láthatunk. Érjünk csak el a következo terembe, meglepo lesz a látvány, és mérhetetlenül undorító. Ne is vesztegessük itt sokáig az idonket, gyorsan kutassuk fel a tápokat a szobában, aztán kapcsoljuk be a teremben két oldalt (balra lent és jobbra fent) elhelyezkedo elektrosokkot adó masinát. Ennek követkeményeképpen az a nagy dög végre megpusztul, a bázison elmegy az áram, nekünk pedig szabad az út a rondaság alatti rácsokon keresztül elérheto csatornán át.
|