rambidavid
rambidavid
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Linkek
 
Men
 
Kpek
 
Doom3
 
Devil
 
Doom3
 
QuakeIV
 
Szavazz
Neked hogy tetszett a Doom ????????? (a filmre gondolok)

Nagyon szar volt
Nem is lttam
Tk sz volt
Egynek j
Ms cmmel kasszasiker lett volna
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
id software
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Quake 4 vgigjtszs 2.
2. RSZ LEVEL 16 - RECOMPOSITION CENTER ---------------------------------------------------------------- egyet a hord ikonra, ez rpakolja a hordkat a platra. Ezutn mozgassuk vissza hozznk a platt a lefele nyl gombbal, majd ugorjunk r a vezrlo gpen keresztl a hordkra, onnan pedig a balra levo prknyra. Menjnk vgig rajta, a lyukbl elougr szrnyet intzzk el, majd exit. LEVEL 17 - PUTRIFICATION CENTER ---------------------------------------------------------------- Az elejn egy kis gyessgi rsz jn, egy akadlyokkal teli futszalagrendszeren kell vgighaladnunk. Igazbl semmi nehzsget nem okozhat ez a rsz, gyhogy ugorjunk kicsit az idoben. A futszalagrendszer akkor r vget, amikor megjelennek az elso ellensgek. Ha tovbbhaladunk, hamarosan belefutunk egy aranyos kis szrnyikbe, akit a knnyen megjegyezheto "Stroyent processing creature" nvre kereszteltek az alkotk. Menjnk be a lnyhez a jobb oldali nyitott ajtn keresztl, szaladjunk t elotte s zemeljk be a szrnyike bal oldalnl lthat panelt. Ha ez megvan, gyorsan ugorjunk ki a monszta ltal kitrt ablakon. Az ajt mgtti liftbe beszlls, s itt az emeleten is nyomjuk le a gombot. Ekkora a szrnyike szpen etetsre kerl, csak kicsit tladagoldik a kajja s sz szerint kidurran a hasa a jllakottsgtl. Biztos j eros gyomra lehet, mert gyomorsava kimarja az alatta lvo padlt, amin vatosan ugorjunk le (lehetoleg ne a gyilkos kdbe). Ha lenn vagyunk az als szinten, haladhatunk tovbb. LEVEL 18 - WASTE PROCESSING FACILITY ---------------------------------------------------------------- Igazn, tiszta szvembol gyullm ezt a mapot, de ht ezt is el kell vgeznnk, ha kldetsnket be akarjuk teljesteni. Mindig csak rohanjunk elore, kzben lodzzk szanaszjjel a rnk tmad mutnsokat. Vigyzzunk a savkpo zombikkal, mert ha megmarnak minket, j darabig folyamatosan cskken az leteronk. Az ellensgek gyakran jratermelodnek, ppen azrt a legjobb lesz, ha csak rohanunk elore, akik utunkat lljk, szanaszjjel puffantjuk, de a tbbiekkel ne trodjnk. Amelyik ellensg lo, azok elintzsre klnskpp gyeljnk, mert ha fejbe durrantjuk mondjuk shotgunnal, csak fldre knyszertjk, de utols erejvel mg rnk tudja vetni magt s kpes jelentos srlseket okozni, egy jabb lvs azonban megoldja a problmt. rdemes a nagy rohans kzepette gondot fordtani arra, hogy minden egyes sarokba, zugba bekukucskljunk, mivel rtkes cuccok lapulhatnak a stt helyeken. Kis ido mltn elrhetnk egy bazi nagy terembe, ahol klnbzo gpek mozognak s keverik fel a vrt a padl alatt. Ennek a teremnek a vgn tallhat egy ltra, amin msszunk fel. Fent gy tudunk eljutni a tloldalra, ha bezemeljk a hidat a toggle bridge gombbal. Mielott a hdon thaladnnk, elobb a jobb oldalt levo ajtn msszunk be, itt sok tp tallhat, majd utna folytassuk utunkat a hdon t. Ezutn hamarosan belefutunk a Cobra squad tagjaiba, a puszizkods s pacsi utn megkapjuk az egyik tagtl a rakettavetohz a homing rocket modot, cserbe elvrjk tolnk, hogy kapcsoljuk ki a lzeroszlopot, ami az tjukat llja. A bkkeno a dologban, hogy a lzercsapda vezrloje a lzerfggny mgtt van. Teht t kell haladunk a lzereken. Nagyon lassan s vatosan tegyk ezt, nem kell elkapkodni. Folyamatosan guggoljunk. Ha vgigrtnk a lzeren, rgtn egy foellensgbe botlunk, nehogy vletlenl kis nyugtunk legyen. A legjobb Lightning gunnal vgezni vele. Esetenknt meneklore fogja a dolgot, s aztn a falakban tallhat csvek segtsgvel feltlti az energijt, de hla az gnek, egy csovel csak egyszer kpes erre a muveletre, teht ha a csvek elfogynak, semmi akadlya nem lesz annak, hogy vgezznk vele. Ha a tag megpusztult, foglalkozhatunk a csatlsaival is. Aztn gyorsan be a vezrlobe, s deaktivljuk a lzert. Menjnk vissza a szakaszunkrt, akik majd kinyitjk neknk a kvetkezo, zrt ajtt. dvzljk bartunkat az urhajnl. LEVEL 19 - OPERATION: LAST HOPE ---------------------------------------------------------------- Ismt eltehetjk gyilkol eszkzeinket egy kis idore, mert megintcsak az urhajnk fedlzetn tesszk tiszteletnket egy kis eligazts erejig. Az elejn el kell jutnunk a Briefing Room-ba, ez nem okozhat semmifle nehzsget. Ha a megbeszls lezajlott, urhajnk idegen tmads ldozatul esik, gyhogy gyorsan pucoljunk a terletrol. Ha megkaptuk a legjabb cuccot a katontl (shotgun update), a szuk folyoskon s kis termeken t jussunk el a mentokapszulkig (az ajt oldaln levo panellel kell kinyitni, amelyiket lehet). Hvjuk elo a kapszulkat az elottnk levo GUI segtsgvel, majd ha az ajtaja kinylik, szlljunk bele. LEVEL 20 - DATA STORAGE TERMINAL ---------------------------------------------------------------- A meglehetosen rzs t vgn tapogassuk t magunkat, megvan-e mg mindennk. Ne tvesszen meg, hogy alapbl a blaster van nlunk, az sszes eddig szerzett fegyver ugyangy rendelkezsre ll. Pucoljunk a baleset helysznrol, ha zskutchoz rnk, forduljunk vissza s nzznk el balra (mindenkpp be kell futnunk a zskutcba, klnben nem nylik meg elottnk a tovbbjutst jelento t). Keressk meg s vegyk fel az ebben a szobban tallhat nagyrtku pnclt,majd tovbb a jraton keresztl. A kvetkezo teremben a lifttel haladjunk fel, ahol hamarosan szemtani lesznk egyik trsunk flresikerlt landolsnak. A lezuhant kapszula szp hossz folyost vg neknk a kvetkezo teremhez, teht arrafele haladjunk tovbb. A kvetkezo helysznen vletlenl sszefutunk a Viper squad egyik tagjval, akivel tartsunk a Hangars nevu teremmel ellenkezo irnyba. Ha itt bekapcsoljuk a repair bots-okat, eloltjk szmunkra a tzeket az als szinten (sajnos nem az sszeset), gy ha ezutn kicsit visszafele haladunk, hamarosan egy jonnan megnylt jrat vlik elrhetov. Ebben a szobban semmistsk meg a repair-botokat, melynek eredmnyekppen fel tudjuk kapni az eddig bra mgtt llott Dark matter gun-t. A kt nyitott ajt kzl a jobb oldalin haladjunk t. Ebben a teremben kedvnkre felcuccolhatunk, amit tegynk is meg, majd hvjuk a liftet. LEVEL 21 - DATA STORAGE SECURITY ---------------------------------------------------------------- Elgg Alien-feelinges szint ez a kvetkezo, a borzalmatosan hosszas liftezs utn szdljnk ki a felvonbl, ahol ezutn teljesen lineris t vezet a genertor kapcsoljig. A teljes ton semmi nem fog velnk trtnni, nem tmad ellensg, maximum nhny zrej vagy elottnk elslisszol lny miatt trhet rnk nhny kisebb szvroham. Ha elrjk a genertort, mindezen idilli llapot megvltozik. Az eddig nem zemelt fali keltetogpekbol angyalszeru, htukon lepellel bortott szrnyikk sietnek dvzlsnkre, melyek radsul mg teleportl kpessggel is rendelkeznek. Ha rtalmatlann tettk, vgre megnyomhatjuk a gombot a terminlon, mi pedig pucolhatunk kifele. A visszat mr nem lesz annyira nyugalmas, mint volt az odavezeto, hiszen a bezemelt genertornak ksznhetoen elindultak a keltetogpek is, radsul a hirtelen tmadt fnyre a szrnyikk is elomerszkedtek. Aprtsuk oket btran, s rjnk vissza psgben a liftig. LEVEL 22 - DATA STORAGE TERMINAL ---------------------------------------------------------------- A lifttel fel, majd hallgassuk meg az utastsokat. Utna pucoljunk ki, menjnk a lifthez, majd haladjunk fel vele. A Hangar3 felirat terembe menjnk be, ahol aktivljuk a "Hangar bridge"-t. Folytassuk utunkat. Nemsokra elrnk egy nagy terembe, melynek tetejrol (vagy aljrl) harsny vltsek hallatszanak. Az open hangar gombbal nyissuk ki a hangrt, ezzel egytt a lift is bezemel, mellyel immron le tudunk menni. Rgtn a msik liftet is hasznljuk, majd haladunk tovbb, kisvrtatva mg egy lift llja utunkat. Mielott ebbe beszllnnk, intzzk el a tmadkat, s kukkantsunk be a lift mg, mert ott egy gygyt-lloms leledzik. Ezutn alkalmazzuk a liftet, fent nyomjuk meg az "Open door" panelt, majd pucols vissza az als szintre. A liftek segtsgvel talljunk vissza a hangrhoz, ahonnan jttnk. Ha ott vagyunk, ne ijedjnk meg a hirtelen a padlrl feltro risi szrnytol. A hangrterem fenti szintjn tallkozzunk a tbbiekkel, majd tovbb, be a Roof 55-be. Hvjuk a liftet, amg az ler, szpen szedegessk fel a krnyken a tpokat. Haladjunk fel a lifttel, melynek segtsgvel hamarosan felkerlnk a torony tetejre. Hasznljuk a msik liftet is, mellyel egszen a tetoteraszra kerlnk ki. Intzzk el a sok tmad ellent, de kzben le ne szdljnk a mlybe. Szaladjunk a torony vgi terminlhoz, melyet aktivljunk, majd menjnk vissza le a felvonval. Keressk meg a msik liftet, mely egy bhm nagy energiasugr mellett helyezkedik el, szlljunk be s aktivljuk. Szatisztika: Ezen a plyn mindssze tucatnyi liftezs vr rnk. LEVEL 23 - TRAM HUB STATION ---------------------------------------------------------------- A hagyomnyokhoz huen szedegessk fel a cuccokat a kiindul helysznen, majd lljunk tovbb. Hamarosan 2 nyitott ajtval talljuk szembe magunkat, eloszr a bal oldalinl tegyk tiszteletnket, mert ott tpok rejtoznek, utna pedig jobbra. A nagy udvarban eloszr kutassuk fel a tpokat, aztn mehetnk is tovbb. Az ezutn kvetkezo teremben egyenesen haladjunk tovbb, majd a lifttel fel. Itt aktivljuk a hidat, majd haladjunk vissza, s t a hdon. Egy lezrt ajthoz rnk, melynek kt oldalnl kitrt ablakok helyezkednek el. Az ablakbl lojk ki az ellensgeket, majd keressk meg a zrt ajtval szembeni kis stt sarokban a lefele vezeto kis jratot, melyet egy nagy pncl, valamint csvek sokasga jelkpez. A csveken szaladunk vgig, kirnk a lezrt ajt mgtti szoba aljra. Itt msszunk t a platformra, ahonnan mr knyelmesen el tudunk slisszolni az oldalt levo ajtig, mely a tovbbhalads egyetlen lehetosge. Ismtelten egy nagyobb udvarra rnk,ahol be az ajtn, majd rohanjuk le az ellenfeleket (kivtelesen nem igazn ajnlott fedezk mg hzdni, mert gyis-gyis eltallnak). Ha kszen vagyunk, vr mr minket az jabb hd. Egy elmozg platform lthat itt, majd kinylik egy msik ajt, melyen menjnk is be. A kt lifttel le, menjnk be a lenti ajtn, ahonnan a szellozon t fogytassuk utunkat. Kirve a zsellozobol a kvetkezo terem egyszer csak elsttl, hasznljuk a gpfegyveren a zseblmpt a szoba bevilgtshoz. Ha tmadnak a cyborgok, vgezznk velk. Ha az utols cyborg is feldobta a pacskert, a tovbb vezeto t szabadd vlik. Egy bnya-szeru terembe rnk, ahol keressk s nyomjuk meg az "Engage" gombot. A kvetkezo ajt gy mr nyitva ll. Ugyan csak az elozo terembe rnk vissza, de fel tudunk ugrani a mozg platformra, mely egy msik ajthoz vezet. Vegynk utunkat a "Repair bots control" fel, ha odarnk, zemeljk be a Repair bot-okat. Ezek megjavtjk a vonatunkat, mellyel majd el tudunk pucolni a helysznrol. Menjnk le a lifttel, majd kifele, msik lifttel fel s szlljunk be a jrmube. LEVEL 24 - TRAM RAIL ---------------------------------------------------------------- Egy j kis pihenteto szint, vgre kicsit kifjhatjuk magunkat, illetve tltehetjk magunkat a jtkban idonknt rnk jvo szvrohamokon. A vonat gpgyja csak a htunk mg r el, de ez elg is lesz szmunkra. Folyamatosan irtsuk a rnk tro vadszgpeket s a tbbi vgnyrl lvldzt. A misszi igen rvid, akr 2 perc alatt teljestheto, semmifle klnleges trkkje nincsen, egyetlen feladat, hogy jussunk el egy darabban a kldets vgig. LEVEL 25 - DATA PROCESSING TERMINAL ---------------------------------------------------------------- Ha kiszlltunk a vonatbl s knnyes szemekkel elbcsztunk trsunktl, ideje felcuccolni s folytatni kldetsnket. Hvjuk a liftet, mellyel kzlekedjnk fel a felso emeletre. Itt csak egyenesen tovbb, amg el nem jutunk az activate power gombig. Kapcsoljuk be az energit a gomb segtsgvel, majd htra arc, vigyzzunk a rengeteg tmad szrnnyel. Ha minden igaz, hamarosan tallkozunk egy (vagy tbb?) j bartunkkal. A tallkozs helysznn a szemkzti ajtn haladjunk t. Itt megtalljuk az elevator kapcsoljt, amit nyomjunk is meg. Hatalmas mennyisgu szrnyike fog rnk rontani, igyekezznk fedezkbe vonulni s minl pontosann clzsokkal rtalmatlanna tenni mindet. A strogg zsoldosok vgtelen hullmban teleportlnak hozznk, egszen addig, mg meg nem semmistjk az jratermelodskre szolgl teleport-gmbket. Ha mindenkit elintztnk, haladjunk tovbb a kinylt ajtn, majd be a felvonba. LEVEL 26 - DATA PROCESSING SECURITY ---------------------------------------------------------------- rkezsnk utn tpoljunk fel, amit csak lehet, majd induljunk tnak. A plya j ideig lineris lefolys, termszetesen az ppen arra jr lifteket, ajtkat hasznljuk idokzben. Hamarosan elrnk egy terembe, ahol egy L-betu alak valamit van, s amit egy gombbal el lehet forgatni. Ezzel a gombbal sszesen ktszer kell fordtani rajta, hogy tovbb tudjunk haladni. Az rkezo szrnyikt tegyk el lb all, majd fel a lifttel. A kvetkezo teremben gy kell forgatni a lzervezeto csveket, hogy azok gy irnytsk el az rkezo lzert, hogy pont rvilgtson az ajtra, s gy az kinyljon. Segtsgkpp itt talljtok a helyes megoldst: A nagy krfolyos-szerusg vgn zemeljk be a liftet, majd tovbb a msik liftbe, amivel kilyukadunk a tower tetejn. Az ajt kinylt, menjnk t rajta, a liftnl activate, majd msik ajtn is be. Tovbb, menjnk fel a tetore. Rendezznk vrfrdot, aztn aktivljuk a kvetkezo lzergyt a torony vgben tallhat panel segtsgvel. Ezutn vissza kell jutnunk a tram stationba. Msszunk el visszafel, menjnk le egy szintet a toronyban s msszunk be a kinylt liftbe. LEVEL 27 - DATA PROCESSING TERMINAL ---------------------------------------------------------------- Szegny szerencstlen Kane-nek (ez a fohos neve) nem lennk a helyben, rengeteg megprbltatst kell tlnie, mg a lift vgre lezuhan. Ha magunkhoz trtnk, rgtn pattanjunk is ki belole, majd a msik lifttel menjnk tovbb. Be az ajtn, majd vissza a vonathoz, mellyel kt plyval korbban a helysznre rkeztnk. LEVEL 28 - DATA NETWORKING TERMINAL ---------------------------------------------------------------- A vonatbl szlljunk ki, keressk meg a krnyken a felveheto cuccokat, majd ki az ajtn. A lifttel fel, ajtn be, a teremben a szoksos mdon rtalmatlantsuk az ellensgeket s a teleport-gmbket. A kinylt ajtn menjnk be, eresszk le a hidat, a kvetkezo teremben pedig hvjuk a liftet. Amg a lift ider, irtsuk ki a kzben rkezo nagynpet s robbantsuk szt a teleport-gmbket (4 darab van belolk ebben a teremben). Menjnk fel a lifttel. Ha a lift megll, egy igen heves akci-rsz kvetkezik. Ezutn msszunk be az ajtn, a kvetkezo kt teremben pedig a mr megszokott mdszerrel irtsuk ki az ellenfeleket s a teleport-gmbket se hagyjuk srtetlenl. Az ezutni teremben egy teleportot tallunk, melyen t kivtelesen nem ellenfelek rkeznek hozznk, hanem neknk magunknak kell hasznlni azt, ugorjunk teht be a fnynyalbba. LEVEL 29 - DATA NETWORKING SECURITY ---------------------------------------------------------------- Bal oldalt ugorjunk fel, be az ajtn, majd kanyarodjunk jobbra. Haladjunk tovbb, ha megpillantjuk a hatalmas replo szrnyet, ne ktekedjnk vele, hanem villmgyorsan szaladjunk t elotte, fussunk jobbra, a hibsan zemelo ajt alatt pedig guggolva bjjunk t. A csveken t el tudjuk rni a kvetkezo ajtt. Pechnkre a msik teremben mindkt ltezo ajtt zrva talljuk, de semmi pnik, hasznljuk a kvetkezo csvekkel vezett jratot. Ha elrnk a liftig, hasznljuk ki, hogy ez most kivtelesen mukdik. Eloszr balra, majd jobb irnyba tartson az utunk, gy egy msik lifthez kerlnk, mellyel termszetesen haladjunk felfele. Kirnk a harmadik tetore, s vgre megkzdhetnk a minket mr rgta riogat replo monsztval. Nem olyan nagy muvszet a legyozse, na hagyjuk, hogy tl sokszor eltalljon s simn nyerhetk. Ennek rdekben mindig mozogjunk s ugrndozzunk ssze-vissza. Amgy csak folyamatosan loni kell, s hamar megadja magt. Ha elszenderedett, a torony vgben zemeljk be a harmadik lzernyalbot. Ezutn visszamehetnk a lifttel, de ne felejtsk itt a teton a rengeteg felhalmozott cuccot, melyek nagy segtsgnkre lehetnek a ksobbiekben. Ha visszamsztunk a lifttel az als szintre, hasznljuk a teleportot. LEVEL 30 - NEXUS CORE ---------------------------------------------------------------- Az ajtn menjnk be, majd kzeltsnk a msik ajthoz is, mely egy ido utn automatikusan kinylik. Termszetesen ezen is haladjunk t, kapcsoljuk ki a biztonsgi megfigyelst a "Disable security" panel segtsgvel, gy szabad lesz az t a kvetkezo helysznre. Egy nagy liftet ltunk a kvetkezo teremben, melynek a fal feloli oldalnl keressk a kapcsoljt. J sokig eltart majd, mg lernk, addig is, hogy ne unatkozzunk, folyamatosan potyognak le, ill. msznak fel hozznk a zombikatonk. Ha vgre lenn vagyunk, az ezutni szobban vgtelen mennyisgben znlenek a stroggok, gy amilyen hamar csak lehet, hagyjuk el a termet - azonnal hvjuk a liftet s menjnk fel vele. Szlljunk be az vegfal dobozba, mely elvisz minket egy darabon, majd szlljunk ki, s tornztassuk meg fegyvereinket. Essnk le a csvek kz, majd a kis folyosn menjnk is vgig. A ltrn msszunk fel, itt hatalmas mennyisgu cuccos van felhalmozva. Haladjunk tovbb egyenesen, a kvetkezo ajt mgtt keressk meg a liftet, melyet hasznljunk is. Haladjunk t az ajtkon, ha megtalljuk a "Disable security" panelt, kapcsoljuk be. A lift utni ajtn thaladva jobb irnyba menjnk tovbb, majd a keresztezods utn a msik ajtn is haladjunk tovbb. Egy nagyobb, jobbra res teremben rnk ki, risi ellenllsra szmthatunk, tbb nagy, pnclozott robot, lebego rakts robot s pkrobot kpezik a fogadbizottsgot. A klnbzo fajtk kln-kln tmadnak, de az azonos kasztba tartozk egyszerre. A parzs csata utn nyitva ll a tovbbjuts kapuja. trnk egy meglehetosen furcsa, cyberes szobba, ahol a rengeteg csvn t el kell kzlekednnk a bal oldalt fent tallhat nyitott ajtig. A csveken eloszr lefele haladjunk, melyeken egszen a tls oldalig tudunk kzlekedni, onnan egy fentebb levo csvn t pedig elrjk a nyitott ajt platformjt. Az ezt kveto szobban is rengeteg harcra van kilts, ha a harcnak vge szakad, mielott tovbbhaladnnk, rdemes a fal mgtti stt kis zugban megbv ltrn lemszni, majd a szuk folyosn vgighaladni, mert az t vgn egy nagyobbacska pncl vr rnk. Ha felltttk megunkra, vissza a ltrn t s be az ajtn. LEVEL 31 - THE NEXUS ---------------------------------------------------------------- Kszljnk fel lelkiekben a legrosszabbakra. Az elottnk hevero tbb tonnnyi loszer mris sejteti, hogy nem mindennapi dolog kszlodik. Ha felkapkodtuk az sszes ltezo tpot, haladjunk t az ajtn. A foellensg legyozse nem okozhat nagy gondot. Lojk btran a Dark matter gunnal, esetleg raktkkal is sorozzuk meg. Ne foglalkozzunk a csatlsaival, eloszr csak ot lojk, kzben mozogjunk folyamatosan, hogy ne tallhasson el. Ha megpusztult, vgezhetnk a tbbiekkel is. Sajnos a dolgok nem gy sltek el, ahogy terveztk, a terminl kpes arra, hogy jralessze a szrnyikt. Sebaj, jbl bele kell ereszteni pr szz skult, s szegny szrnyike vgre jobb ltre szenderl. A nexus termnek 4 oldalban egy-egy teleport helyezkedik el, melyek a felso szintre visznek, rdemes elltogatni oda, mert ktoldalt letero-feltltok tallhatk, valamint loszerbol is sok tallhat itt. Az igazi foellensg viszont mg csak ezutn kvetkezik: Egy hatalmas nagy... agy. Sajnos teljes egszben vdopajzs mgtt van, gy nem is tudjuk megsebezni, a gpet viszont, ami a pajszot tpllja energival, rvid idore hatstalantani tudjuk. Menjnk fel valamelyik teleporttal a felso szinte, innen le tudjuk loni a genertor vdopajzs feletti rszt, melyet nem vd az energiapajzs. Megsemmisteni ugyan nem tudjuk, de ha megsorozzuk raktval, a rendszer rvid idore kikapcsol. Ilyenkor gyorsan kapjuk elo a dark mattert (ha kifogy, akkor tovbbra is a raktaveto maradjon nlunk), majd lojk boszen a szrnyikt. Ha az energiapajzs visszatr, kell vrni nagyjbl fl percet a kvetkezo lvsig, ekzben elintzhetjk az idegesto stroggokat. Fl perc utn jra lehet prblkozni, megintcsak lojk raktval a pajzsot, utna a szrnyet. Ezt elegendo alkalommal megismtelve, a szrnyike vgleg kileheli lelkt, mi pedig mehetnk a Bahamkra... vagy bellhatunk a strogg seregbe. VGE
 
PoH Software
 
Doom3 Short
 
Naptr
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Megltogattak
Induls: 2005-06-03
 
What's the time
 
Szavazz!!
Hogy tetszik a veblapom?

Szar
Elmegy
Elg j
Nagyon cscs
Unalmas
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Resurrection of Evil
 
Anarchy
 
Resurrection of Evil
 
Szavazz!!
Hogy tetszik a Quake wars : Enemy territory ?????

Kurva j
Mg nem lttam
Elmegy
Egynek j
Szar
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros