2. RSZ
LEVEL 16 - RECOMPOSITION CENTER
----------------------------------------------------------------
egyet a hord ikonra, ez rpakolja a hordkat a platra. Ezutn mozgassuk vissza hozznk a platt a lefele nyl gombbal, majd ugorjunk r a vezrlo gpen keresztl a hordkra, onnan pedig a balra levo prknyra. Menjnk vgig rajta, a lyukbl elougr szrnyet intzzk el, majd exit.
LEVEL 17 - PUTRIFICATION CENTER
----------------------------------------------------------------
Az elejn egy kis gyessgi rsz jn, egy akadlyokkal teli futszalagrendszeren kell vgighaladnunk. Igazbl semmi nehzsget nem okozhat ez a rsz, gyhogy ugorjunk kicsit az idoben. A futszalagrendszer akkor r vget, amikor megjelennek az elso ellensgek. Ha tovbbhaladunk, hamarosan belefutunk egy aranyos kis szrnyikbe, akit a knnyen megjegyezheto "Stroyent processing creature" nvre kereszteltek az alkotk. Menjnk be a lnyhez a jobb oldali nyitott ajtn keresztl, szaladjunk t elotte s zemeljk be a szrnyike bal oldalnl lthat panelt. Ha ez megvan, gyorsan ugorjunk ki a monszta ltal kitrt ablakon. Az ajt mgtti liftbe beszlls, s itt az emeleten is nyomjuk le a gombot. Ekkora a szrnyike szpen etetsre kerl, csak kicsit tladagoldik a kajja s sz szerint kidurran a hasa a jllakottsgtl. Biztos j eros gyomra lehet, mert gyomorsava kimarja az alatta lvo padlt, amin vatosan ugorjunk le (lehetoleg ne a gyilkos kdbe). Ha lenn vagyunk az als szinten, haladhatunk tovbb.
LEVEL 18 - WASTE PROCESSING FACILITY
----------------------------------------------------------------
Igazn, tiszta szvembol gyullm ezt a mapot, de ht ezt is el kell vgeznnk, ha kldetsnket be akarjuk teljesteni. Mindig csak rohanjunk elore, kzben lodzzk szanaszjjel a rnk tmad mutnsokat. Vigyzzunk a savkpo zombikkal, mert ha megmarnak minket, j darabig folyamatosan cskken az leteronk. Az ellensgek gyakran jratermelodnek, ppen azrt a legjobb lesz, ha csak rohanunk elore, akik utunkat lljk, szanaszjjel puffantjuk, de a tbbiekkel ne trodjnk. Amelyik ellensg lo, azok elintzsre klnskpp gyeljnk, mert ha fejbe durrantjuk mondjuk shotgunnal, csak fldre knyszertjk, de utols erejvel mg rnk tudja vetni magt s kpes jelentos srlseket okozni, egy jabb lvs azonban megoldja a problmt. rdemes a nagy rohans kzepette gondot fordtani arra, hogy minden egyes sarokba, zugba bekukucskljunk, mivel rtkes cuccok lapulhatnak a stt helyeken. Kis ido mltn elrhetnk egy bazi nagy terembe, ahol klnbzo gpek mozognak s keverik fel a vrt a padl alatt. Ennek a teremnek a vgn tallhat egy ltra, amin msszunk fel. Fent gy tudunk eljutni a tloldalra, ha bezemeljk a hidat a toggle bridge gombbal. Mielott a hdon thaladnnk, elobb a jobb oldalt levo ajtn msszunk be, itt sok tp tallhat, majd utna folytassuk utunkat a hdon t. Ezutn hamarosan belefutunk a Cobra squad tagjaiba, a puszizkods s pacsi utn megkapjuk az egyik tagtl a rakettavetohz a homing rocket modot, cserbe elvrjk tolnk, hogy kapcsoljuk ki a lzeroszlopot, ami az tjukat llja. A bkkeno a dologban, hogy a lzercsapda vezrloje a lzerfggny mgtt van. Teht t kell haladunk a lzereken. Nagyon lassan s vatosan tegyk ezt, nem kell elkapkodni. Folyamatosan guggoljunk. Ha vgigrtnk a lzeren, rgtn egy foellensgbe botlunk, nehogy vletlenl kis nyugtunk legyen. A legjobb Lightning gunnal vgezni vele. Esetenknt meneklore fogja a dolgot, s aztn a falakban tallhat csvek segtsgvel feltlti az energijt, de hla az gnek, egy csovel csak egyszer kpes erre a muveletre, teht ha a csvek elfogynak, semmi akadlya nem lesz annak, hogy vgezznk vele. Ha a tag megpusztult, foglalkozhatunk a csatlsaival is. Aztn gyorsan be a vezrlobe, s deaktivljuk a lzert. Menjnk vissza a szakaszunkrt, akik majd kinyitjk neknk a kvetkezo, zrt ajtt. dvzljk bartunkat az urhajnl.
LEVEL 19 - OPERATION: LAST HOPE
----------------------------------------------------------------
Ismt eltehetjk gyilkol eszkzeinket egy kis idore, mert megintcsak az urhajnk fedlzetn tesszk tiszteletnket egy kis eligazts erejig. Az elejn el kell jutnunk a Briefing Room-ba, ez nem okozhat semmifle nehzsget. Ha a megbeszls lezajlott, urhajnk idegen tmads ldozatul esik, gyhogy gyorsan pucoljunk a terletrol. Ha megkaptuk a legjabb cuccot a katontl (shotgun update), a szuk folyoskon s kis termeken t jussunk el a mentokapszulkig (az ajt oldaln levo panellel kell kinyitni, amelyiket lehet). Hvjuk elo a kapszulkat az elottnk levo GUI segtsgvel, majd ha az ajtaja kinylik, szlljunk bele.
LEVEL 20 - DATA STORAGE TERMINAL
----------------------------------------------------------------
A meglehetosen rzs t vgn tapogassuk t magunkat, megvan-e mg mindennk. Ne tvesszen meg, hogy alapbl a blaster van nlunk, az sszes eddig szerzett fegyver ugyangy rendelkezsre ll. Pucoljunk a baleset helysznrol, ha zskutchoz rnk, forduljunk vissza s nzznk el balra (mindenkpp be kell futnunk a zskutcba, klnben nem nylik meg elottnk a tovbbjutst jelento t). Keressk meg s vegyk fel az ebben a szobban tallhat nagyrtku pnclt,majd tovbb a jraton keresztl. A kvetkezo teremben a lifttel haladjunk fel, ahol hamarosan szemtani lesznk egyik trsunk flresikerlt landolsnak. A lezuhant kapszula szp hossz folyost vg neknk a kvetkezo teremhez, teht arrafele haladjunk tovbb. A kvetkezo helysznen vletlenl sszefutunk a Viper squad egyik tagjval, akivel tartsunk a Hangars nevu teremmel ellenkezo irnyba. Ha itt bekapcsoljuk a repair bots-okat, eloltjk szmunkra a tzeket az als szinten (sajnos nem az sszeset), gy ha ezutn kicsit visszafele haladunk, hamarosan egy jonnan megnylt jrat vlik elrhetov. Ebben a szobban semmistsk meg a repair-botokat, melynek eredmnyekppen fel tudjuk kapni az eddig bra mgtt llott Dark matter gun-t. A kt nyitott ajt kzl a jobb oldalin haladjunk t. Ebben a teremben kedvnkre felcuccolhatunk, amit tegynk is meg, majd hvjuk a liftet.
LEVEL 21 - DATA STORAGE SECURITY
----------------------------------------------------------------
Elgg Alien-feelinges szint ez a kvetkezo, a borzalmatosan hosszas liftezs utn szdljnk ki a felvonbl, ahol ezutn teljesen lineris t vezet a genertor kapcsoljig. A teljes ton semmi nem fog velnk trtnni, nem tmad ellensg, maximum nhny zrej vagy elottnk elslisszol lny miatt trhet rnk nhny kisebb szvroham. Ha elrjk a genertort, mindezen idilli llapot megvltozik. Az eddig nem zemelt fali keltetogpekbol angyalszeru, htukon lepellel bortott szrnyikk sietnek dvzlsnkre, melyek radsul mg teleportl kpessggel is rendelkeznek. Ha rtalmatlann tettk, vgre megnyomhatjuk a gombot a terminlon, mi pedig pucolhatunk kifele. A visszat mr nem lesz annyira nyugalmas, mint volt az odavezeto, hiszen a bezemelt genertornak ksznhetoen elindultak a keltetogpek is, radsul a hirtelen tmadt fnyre a szrnyikk is elomerszkedtek. Aprtsuk oket btran, s rjnk vissza psgben a liftig.
LEVEL 22 - DATA STORAGE TERMINAL
----------------------------------------------------------------
A lifttel fel, majd hallgassuk meg az utastsokat. Utna pucoljunk ki, menjnk a lifthez, majd haladjunk fel vele. A Hangar3 felirat terembe menjnk be, ahol aktivljuk a "Hangar bridge"-t. Folytassuk utunkat. Nemsokra elrnk egy nagy terembe, melynek tetejrol (vagy aljrl) harsny vltsek hallatszanak. Az open hangar gombbal nyissuk ki a hangrt, ezzel egytt a lift is bezemel, mellyel immron le tudunk menni. Rgtn a msik liftet is hasznljuk, majd haladunk tovbb, kisvrtatva mg egy lift llja utunkat. Mielott ebbe beszllnnk, intzzk el a tmadkat, s kukkantsunk be a lift mg, mert ott egy gygyt-lloms leledzik. Ezutn alkalmazzuk a liftet, fent nyomjuk meg az "Open door" panelt, majd pucols vissza az als szintre. A liftek segtsgvel talljunk vissza a hangrhoz, ahonnan jttnk. Ha ott vagyunk, ne ijedjnk meg a hirtelen a padlrl feltro risi szrnytol. A hangrterem fenti szintjn tallkozzunk a tbbiekkel, majd tovbb, be a Roof 55-be. Hvjuk a liftet, amg az ler, szpen szedegessk fel a krnyken a tpokat. Haladjunk fel a lifttel, melynek segtsgvel hamarosan felkerlnk a torony tetejre. Hasznljuk a msik liftet is, mellyel egszen a tetoteraszra kerlnk ki. Intzzk el a sok tmad ellent, de kzben le ne szdljnk a mlybe. Szaladjunk a torony vgi terminlhoz, melyet aktivljunk, majd menjnk vissza le a felvonval. Keressk meg a msik liftet, mely egy bhm nagy energiasugr mellett helyezkedik el, szlljunk be s aktivljuk. Szatisztika: Ezen a plyn mindssze tucatnyi liftezs vr rnk.
LEVEL 23 - TRAM HUB STATION
----------------------------------------------------------------
A hagyomnyokhoz huen szedegessk fel a cuccokat a kiindul helysznen, majd lljunk tovbb. Hamarosan 2 nyitott ajtval talljuk szembe magunkat, eloszr a bal oldalinl tegyk tiszteletnket, mert ott tpok rejtoznek, utna pedig jobbra. A nagy udvarban eloszr kutassuk fel a tpokat, aztn mehetnk is tovbb. Az ezutn kvetkezo teremben egyenesen haladjunk tovbb, majd a lifttel fel. Itt aktivljuk a hidat, majd haladjunk vissza, s t a hdon. Egy lezrt ajthoz rnk, melynek kt oldalnl kitrt ablakok helyezkednek el. Az ablakbl lojk ki az ellensgeket, majd keressk meg a zrt ajtval szembeni kis stt sarokban a lefele vezeto kis jratot, melyet egy nagy pncl, valamint csvek sokasga jelkpez. A csveken szaladunk vgig, kirnk a lezrt ajt mgtti szoba aljra. Itt msszunk t a platformra, ahonnan mr knyelmesen el tudunk slisszolni az oldalt levo ajtig, mely a tovbbhalads egyetlen lehetosge. Ismtelten egy nagyobb udvarra rnk,ahol be az ajtn, majd rohanjuk le az ellenfeleket (kivtelesen nem igazn ajnlott fedezk mg hzdni, mert gyis-gyis eltallnak). Ha kszen vagyunk, vr mr minket az jabb hd. Egy elmozg platform lthat itt, majd kinylik egy msik ajt, melyen menjnk is be. A kt lifttel le, menjnk be a lenti ajtn, ahonnan a szellozon t fogytassuk utunkat. Kirve a zsellozobol a kvetkezo terem egyszer csak elsttl, hasznljuk a gpfegyveren a zseblmpt a szoba bevilgtshoz. Ha tmadnak a cyborgok, vgezznk velk. Ha az utols cyborg is feldobta a pacskert, a tovbb vezeto t szabadd vlik. Egy bnya-szeru terembe rnk, ahol keressk s nyomjuk meg az "Engage" gombot. A kvetkezo ajt gy mr nyitva ll. Ugyan csak az elozo terembe rnk vissza, de fel tudunk ugrani a mozg platformra, mely egy msik ajthoz vezet. Vegynk utunkat a "Repair bots control" fel, ha odarnk, zemeljk be a Repair bot-okat. Ezek megjavtjk a vonatunkat, mellyel majd el tudunk pucolni a helysznrol. Menjnk le a lifttel, majd kifele, msik lifttel fel s szlljunk be a jrmube.
LEVEL 24 - TRAM RAIL
----------------------------------------------------------------
Egy j kis pihenteto szint, vgre kicsit kifjhatjuk magunkat, illetve tltehetjk magunkat a jtkban idonknt rnk jvo szvrohamokon. A vonat gpgyja csak a htunk mg r el, de ez elg is lesz szmunkra. Folyamatosan irtsuk a rnk tro vadszgpeket s a tbbi vgnyrl lvldzt. A misszi igen rvid, akr 2 perc alatt teljestheto, semmifle klnleges trkkje nincsen, egyetlen feladat, hogy jussunk el egy darabban a kldets vgig.
LEVEL 25 - DATA PROCESSING TERMINAL
----------------------------------------------------------------
Ha kiszlltunk a vonatbl s knnyes szemekkel elbcsztunk trsunktl, ideje felcuccolni s folytatni kldetsnket. Hvjuk a liftet, mellyel kzlekedjnk fel a felso emeletre. Itt csak egyenesen tovbb, amg el nem jutunk az activate power gombig. Kapcsoljuk be az energit a gomb segtsgvel, majd htra arc, vigyzzunk a rengeteg tmad szrnnyel. Ha minden igaz, hamarosan tallkozunk egy (vagy tbb?) j bartunkkal. A tallkozs helysznn a szemkzti ajtn haladjunk t. Itt megtalljuk az elevator kapcsoljt, amit nyomjunk is meg. Hatalmas mennyisgu szrnyike fog rnk rontani, igyekezznk fedezkbe vonulni s minl pontosann clzsokkal rtalmatlanna tenni mindet. A strogg zsoldosok vgtelen hullmban teleportlnak hozznk, egszen addig, mg meg nem semmistjk az jratermelodskre szolgl teleport-gmbket. Ha mindenkit elintztnk, haladjunk tovbb a kinylt ajtn, majd be a felvonba.
LEVEL 26 - DATA PROCESSING SECURITY
----------------------------------------------------------------
rkezsnk utn tpoljunk fel, amit csak lehet, majd induljunk tnak. A plya j ideig lineris lefolys, termszetesen az ppen arra jr lifteket, ajtkat hasznljuk idokzben. Hamarosan elrnk egy terembe, ahol egy L-betu alak valamit van, s amit egy gombbal el lehet forgatni. Ezzel a gombbal sszesen ktszer kell fordtani rajta, hogy tovbb tudjunk haladni. Az rkezo szrnyikt tegyk el lb all, majd fel a lifttel. A kvetkezo teremben gy kell forgatni a lzervezeto csveket, hogy azok gy irnytsk el az rkezo lzert, hogy pont rvilgtson az ajtra, s gy az kinyljon. Segtsgkpp itt talljtok a helyes megoldst:
A nagy krfolyos-szerusg vgn zemeljk be a liftet, majd tovbb a msik liftbe, amivel kilyukadunk a tower tetejn. Az ajt kinylt, menjnk t rajta, a liftnl activate, majd msik ajtn is be. Tovbb, menjnk fel a tetore. Rendezznk vrfrdot, aztn aktivljuk a kvetkezo lzergyt a torony vgben tallhat panel segtsgvel. Ezutn vissza kell jutnunk a tram stationba. Msszunk el visszafel, menjnk le egy szintet a toronyban s msszunk be a kinylt liftbe.
LEVEL 27 - DATA PROCESSING TERMINAL
----------------------------------------------------------------
Szegny szerencstlen Kane-nek (ez a fohos neve) nem lennk a helyben, rengeteg megprbltatst kell tlnie, mg a lift vgre lezuhan. Ha magunkhoz trtnk, rgtn pattanjunk is ki belole, majd a msik lifttel menjnk tovbb. Be az ajtn, majd vissza a vonathoz, mellyel kt plyval korbban a helysznre rkeztnk.
LEVEL 28 - DATA NETWORKING TERMINAL
----------------------------------------------------------------
A vonatbl szlljunk ki, keressk meg a krnyken a felveheto cuccokat, majd ki az ajtn. A lifttel fel, ajtn be, a teremben a szoksos mdon rtalmatlantsuk az ellensgeket s a teleport-gmbket. A kinylt ajtn menjnk be, eresszk le a hidat, a kvetkezo teremben pedig hvjuk a liftet. Amg a lift ider, irtsuk ki a kzben rkezo nagynpet s robbantsuk szt a teleport-gmbket (4 darab van belolk ebben a teremben). Menjnk fel a lifttel. Ha a lift megll, egy igen heves akci-rsz kvetkezik. Ezutn msszunk be az ajtn, a kvetkezo kt teremben pedig a mr megszokott mdszerrel irtsuk ki az ellenfeleket s a teleport-gmbket se hagyjuk srtetlenl. Az ezutni teremben egy teleportot tallunk, melyen t kivtelesen nem ellenfelek rkeznek hozznk, hanem neknk magunknak kell hasznlni azt, ugorjunk teht be a fnynyalbba.
LEVEL 29 - DATA NETWORKING SECURITY
----------------------------------------------------------------
Bal oldalt ugorjunk fel, be az ajtn, majd kanyarodjunk jobbra. Haladjunk tovbb, ha megpillantjuk a hatalmas replo szrnyet, ne ktekedjnk vele, hanem villmgyorsan szaladjunk t elotte, fussunk jobbra, a hibsan zemelo ajt alatt pedig guggolva bjjunk t. A csveken t el tudjuk rni a kvetkezo ajtt. Pechnkre a msik teremben mindkt ltezo ajtt zrva talljuk, de semmi pnik, hasznljuk a kvetkezo csvekkel vezett jratot. Ha elrnk a liftig, hasznljuk ki, hogy ez most kivtelesen mukdik. Eloszr balra, majd jobb irnyba tartson az utunk, gy egy msik lifthez kerlnk, mellyel termszetesen haladjunk felfele. Kirnk a harmadik tetore, s vgre megkzdhetnk a minket mr rgta riogat replo monsztval. Nem olyan nagy muvszet a legyozse, na hagyjuk, hogy tl sokszor eltalljon s simn nyerhetk. Ennek rdekben mindig mozogjunk s ugrndozzunk ssze-vissza. Amgy csak folyamatosan loni kell, s hamar megadja magt. Ha elszenderedett, a torony vgben zemeljk be a harmadik lzernyalbot. Ezutn visszamehetnk a lifttel, de ne felejtsk itt a teton a rengeteg felhalmozott cuccot, melyek nagy segtsgnkre lehetnek a ksobbiekben. Ha visszamsztunk a lifttel az als szintre, hasznljuk a teleportot.
LEVEL 30 - NEXUS CORE
----------------------------------------------------------------
Az ajtn menjnk be, majd kzeltsnk a msik ajthoz is, mely egy ido utn automatikusan kinylik. Termszetesen ezen is haladjunk t, kapcsoljuk ki a biztonsgi megfigyelst a "Disable security" panel segtsgvel, gy szabad lesz az t a kvetkezo helysznre. Egy nagy liftet ltunk a kvetkezo teremben, melynek a fal feloli oldalnl keressk a kapcsoljt. J sokig eltart majd, mg lernk, addig is, hogy ne unatkozzunk, folyamatosan potyognak le, ill. msznak fel hozznk a zombikatonk. Ha vgre lenn vagyunk, az ezutni szobban vgtelen mennyisgben znlenek a stroggok, gy amilyen hamar csak lehet, hagyjuk el a termet - azonnal hvjuk a liftet s menjnk fel vele. Szlljunk be az vegfal dobozba, mely elvisz minket egy darabon, majd szlljunk ki, s tornztassuk meg fegyvereinket. Essnk le a csvek kz, majd a kis folyosn menjnk is vgig. A ltrn msszunk fel, itt hatalmas mennyisgu cuccos van felhalmozva. Haladjunk tovbb egyenesen, a kvetkezo ajt mgtt keressk meg a liftet, melyet hasznljunk is. Haladjunk t az ajtkon, ha megtalljuk a "Disable security" panelt, kapcsoljuk be. A lift utni ajtn thaladva jobb irnyba menjnk tovbb, majd a keresztezods utn a msik ajtn is haladjunk tovbb. Egy nagyobb, jobbra res teremben rnk ki, risi ellenllsra szmthatunk, tbb nagy, pnclozott robot, lebego rakts robot s pkrobot kpezik a fogadbizottsgot. A klnbzo fajtk kln-kln tmadnak, de az azonos kasztba tartozk egyszerre. A parzs csata utn nyitva ll a tovbbjuts kapuja. trnk egy meglehetosen furcsa, cyberes szobba, ahol a rengeteg csvn t el kell kzlekednnk a bal oldalt fent tallhat nyitott ajtig. A csveken eloszr lefele haladjunk, melyeken egszen a tls oldalig tudunk kzlekedni, onnan egy fentebb levo csvn t pedig elrjk a nyitott ajt platformjt. Az ezt kveto szobban is rengeteg harcra van kilts, ha a harcnak vge szakad, mielott tovbbhaladnnk, rdemes a fal mgtti stt kis zugban megbv ltrn lemszni, majd a szuk folyosn vgighaladni, mert az t vgn egy nagyobbacska pncl vr rnk. Ha felltttk megunkra, vissza a ltrn t s be az ajtn.
LEVEL 31 - THE NEXUS
----------------------------------------------------------------
Kszljnk fel lelkiekben a legrosszabbakra. Az elottnk hevero tbb tonnnyi loszer mris sejteti, hogy nem mindennapi dolog kszlodik. Ha felkapkodtuk az sszes ltezo tpot, haladjunk t az ajtn. A foellensg legyozse nem okozhat nagy gondot. Lojk btran a Dark matter gunnal, esetleg raktkkal is sorozzuk meg. Ne foglalkozzunk a csatlsaival, eloszr csak ot lojk, kzben mozogjunk folyamatosan, hogy ne tallhasson el. Ha megpusztult, vgezhetnk a tbbiekkel is. Sajnos a dolgok nem gy sltek el, ahogy terveztk, a terminl kpes arra, hogy jralessze a szrnyikt. Sebaj, jbl bele kell ereszteni pr szz skult, s szegny szrnyike vgre jobb ltre szenderl. A nexus termnek 4 oldalban egy-egy teleport helyezkedik el, melyek a felso szintre visznek, rdemes elltogatni oda, mert ktoldalt letero-feltltok tallhatk, valamint loszerbol is sok tallhat itt. Az igazi foellensg viszont mg csak ezutn kvetkezik: Egy hatalmas nagy... agy. Sajnos teljes egszben vdopajzs mgtt van, gy nem is tudjuk megsebezni, a gpet viszont, ami a pajszot tpllja energival, rvid idore hatstalantani tudjuk. Menjnk fel valamelyik teleporttal a felso szinte, innen le tudjuk loni a genertor vdopajzs feletti rszt, melyet nem vd az energiapajzs. Megsemmisteni ugyan nem tudjuk, de ha megsorozzuk raktval, a rendszer rvid idore kikapcsol. Ilyenkor gyorsan kapjuk elo a dark mattert (ha kifogy, akkor tovbbra is a raktaveto maradjon nlunk), majd lojk boszen a szrnyikt. Ha az energiapajzs visszatr, kell vrni nagyjbl fl percet a kvetkezo lvsig, ekzben elintzhetjk az idegesto stroggokat. Fl perc utn jra lehet prblkozni, megintcsak lojk raktval a pajzsot, utna a szrnyet. Ezt elegendo alkalommal megismtelve, a szrnyike vgleg kileheli lelkt, mi pedig mehetnk a Bahamkra... vagy bellhatunk a strogg seregbe.
VGE
|