rambidavid
rambidavid
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Linkek
 
Men
 
Kpek
 
Doom3
 
Devil
 
Doom3
 
QuakeIV
 
Szavazz
Neked hogy tetszett a Doom ????????? (a filmre gondolok)

Nagyon szar volt
Nem is lttam
Tk sz volt
Egynek j
Ms cmmel kasszasiker lett volna
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
id software
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Quake 4 vgigjtszs 1.
1. RSZ LEVEL 1 ---------------------------------------------------------------- Az rdekes bevezeto animci utn urhajnk lezuhan, de hla az gnek nagy nehezen, s foleg egy darabban tlljk a szerencstlensget. Mihelyt megkapjuk az irnytst, battyogjunk oda SGT MORRIS-hoz, aki az egyik vasrom mgtt rejtozik. Ha vget rt a vele tart jelenet, slisszoljunk az ptmny zrt kapujhoz, melyet gyes katonink hamarosan kinyitnak. Innentol egy ideig lineris az tunk, rtelemszeruen ljk meg a rnk tmad ellensgeket, illetve ne felejtsk a fldn az elottnk hevero machinegunt. Hamarosan elrjk a Badger squad pr tagjt, akik udvariasan megkrnek minket, hogy szerezznk orvost rossz borben lvo trsuk szmra. Neknk termszetesen eleget kell tennnk kvnsgaiknak, gy htra arc, battyogjunk visszafel. Kzben vigyzzunk az jonnan rkezett ellensgekkel. Hamarosan egy eddig zrt ajtval talljuk szembe magunkat a vissza ton, melyet azonban egy trsunk rgtn rkezsnkkor kinyit, majd rgtn bekajlja egy szrny. Tiszttsuk meg a termet a monsztktl, s mentsk meg a szanitcet, aki hlja jell velnk tart, hogy segtsgvel megmenthessk haldokl bartunkat. A Badger-squad egyik tagja ezutn kinyitja elottnk a tovbbjutst jelento ajtt, mi pedig otthagyhatjuk szerencstleneket tovbb kzdeni. Az ajtn tl vr minket egy nagyobb nylt terlet, rohamoz ellensgek hadval, m egy bajtrsunk knnyedn megtantja kesztyube dudlni oket. Innen a balra lvo piros ajtn thaladva, s megnyomva az exit felirat gombot, megjelenik a kvetkezo kldets betltocskja. LEVEL 2 - AIR DEFENSE TRENCHES ---------------------------------------------------------------- sztkljk felfel val mozgsra a liftet, majd sprinteljnk ki a fenti nyitott ajtn. Ezutn csak elore, mint a Termintor, de ne felejtsk az udvaron a csvek alatti kis cuccokat, melyekhez a trtt korlton t tudunk lejutni. Hamarosan elrjk a lvszrkokat, ahol tiszttsuk meg az utat az ellensgektol. Amennyiben a barlangszerusg el rnk, menjnk be, ez visz t a kvetkezo sornyi lvszrokhoz. Nemsokra sszefutunk csapatunk kt tagjval, melyekkel szpen hosszasan eldiskurlhatunk. Ha a bjcsevegsnek vge szakad, vgre elllnak az tbl a tbbiek, s folytathatjuk kldetsnket. menjnk vgig a lvszrkon, az elgazsnl balra kanyarodjunk. Vegyk utunkat a nyitott piros sznu ajt fel. LEVEL 3 - HANGAR PERIMETER ---------------------------------------------------------------- Msszunk be az ajtn. A seregszemle megtartsa utn rgtn keressnk magunknak fedezket (lehetoleg ne a robban hordk kzelben), s intzzk el a gonosz seregletet. A kvetkezo ajt mgtt tallkozhatunk a j reg Viper squaddal, akik velnk val tallkozsuk rmnek jell egy rendkvl eros shotgunt adomnyoznak szmunkra. Menjnk tovbb, ki a szabad g al, ahol ismt rengetegen tmadnak, de egy magunk fajta szuper-katonnak nem okozhat gondot az rtalmatlann ttelk. Ajnlott hasznlni a machinegun msodlagos funkcijt (mini-tvcso), mert gy sokkal kevesebb loszer felhasznlsval is elintzhetjk az ellensgeket, csak ilyenkor llandan nyomkodni kell a tuzgombot, mivel egy gombnyomsra csak egy lvedk tvozik a stukkerbol. Ha az udvar megtelik az elprolg hullkkal, msszuk meg a lpcsot s haladjunk tovbb. A kvetkezo teremben is mutassuk meg a ktekedoknek, hogy ki az erosebb, majd az itteni lpcsokn a vltozatossg kedvrt lefele haladjunk. A kvetkezo szobban kisebb csapda fogad minket, stroggok radata lepi el a termet, majd tudatunkba hast a szrnyu felismers, miszerint az sszes ltezo ajt zrva van, az egyetlen hasznlhat jrat pedig golyll veggel van vdve. Hamarosan azonban a stroggok kinyitnak a fldszinten egy kaput, melyen rgtn menjnk is be, a ltrn msszunk fel, a hangrnl eresszk le a hidat, gy biztostott a tovbbjutsunk. Hamarosan visszarnk abba a terembe, ahol csapdba kerltnk, csak most egy szinttel feljebb lesznk. Szerencsnk van, mert itt van egy kapcsol, ami egy igen eros sugrfegyvert ereszt le az egyik lenti asztalra, s rdekes mdon pont a trhetetlen veggel szembe kerl elhelyezsre. Nem kell a visszafele utat is megtennnk, mert tolnk jobbra van egy lift, amivel lemehetnk. Csak a fegyver htuljn lvo gombot kell megnyomnunk, s mris dolgozik az gy. A kiolvasztott ablakon diadalittasan masrozzunk be. Hamarosan - m immron kzsen a tbbiekkel - elrnk mg egy hangrba, ahol szintn le kell ereszteni a hidat, m kzben a tloldalrl tmegesen znlenek a stroggok, oket persze szpen sorban pumpljunk tele lommal. Ha a hd lenn van, tmehetnk rajta, majd balra tartva kldetsnk teljestodik. LEVEL 4 - INTERIOR HANGAR ---------------------------------------------------------------- A hossz liftezs vgn szlljunk ki. Kldetsnk egyszeru: A kvetkezo teremben rendezznk vrfrdot (vigyzzunk a plafonra teleptett gpgykkal, krosak az egszsgre!), majd haladjunk visszafel a lift irnyba. Beszljnk RHODES-szal, majd ismt vissza a terembe, ahol a vrfrdot tartottuk. Immron trva-nyitva ll egy ajt, melyen keresztl tovbbhaladhatunk. Egy hatalmas krfolyosban lyukadunk ki, melyen eloszr keressk meg azt az ajtt, ami az elso hangrhoz vezet. Ha itt kinyrtuk az ellensgeket, pajts elhelyez egy robbantltetet a csveknl. Ezutn kutassuk fel a msik hangrtermet is, s ismteljk meg ugyanazt, mint az elobb. Ha mindent jl csinlunk, jabb ajt nylik ki, csak kvessk RHODES-t, s knnyedn megtalljuk. Ezen ajtn thaladva figyeljk a detoncit. A tuzijtk vgn szlljunk be a liftbe. LEVEL 5 - MCC LANDING SITE ---------------------------------------------------------------- Haladjunk a lifttel lefele, majd az ajtn ki, s ismeros helysznre rkeznk. Ne lljunk meg, hanem keressk meg gyorsan VOSS-t, akitol jabb ajndkot kapunk: Egy grntvetot. Bcszzunk el Voss-tl, hiszen lesznek msok, akik ksrnek bennnket. Vissza kell mennnk a lvszrokba, m most ne vissza a barlangok fel jobbra, hanem balra tartson az utunk. Hopp, itt egy lezrt ajt! Hogyan nyissuk ki? Ugorjunk fel a dobozokon, majd r az ajt prknyra, ahonnan fel tudunk kapaszkodni a lvszllsok tetejre. Miutn megcsodltuk a hatalmas tjat, tartsunk jobbra, s keressnk egy olyan lyukat a fldn, ami egszen a fld alatti bunkerig tti azt. Ezen essk be, s bellrol nyissuk ki az ajtt csapatunk tagjai szmra. Itt ugyan kt jabb lezrt rsz van, de az egyik hamarosan megnylik elottnk, jabb akcids pillanatokat biztostva ezzel. A bunker vgbe kirve foglaljuk el az risi gy vezrlojt, a kis prbeszd utn pedig szlljunk be. Robbantsuk szt a pontosan elottnk levo kaput, majd szlljunk ki az ugrs gombbal. Most szpen rrosen kistlhatunk a bunkibl, majd a ledolt rmpn keresztl thaladhatunk a sztlott riskapun. Trsainkkal haladjunk t a nagy kapukon keresztl, mgnem egy hatalmas nagy nylt trsghez rnk. Ne lljunk meg, gyorsan vonoljunk a msik osztagba tartoz trsainkhoz fedezkbe, mert igen heves tuz alatt tartanak minket a stroggok. Ne aggdjunk, ton van a segtsg. A gppuskallsok megsemmislnek, a bazi nagy pusztra pedig leszll egy majdnem ugyanakkora mretu monstre urhaj. Msszunk az urhaj hasa al, s jussunk el a vgbe. Egy lift leemelkedik onnan, amire szlljunk fel, aztn irny az urhaj belseje! LEVEL 6 - OPERATION: ADVANTAGE ---------------------------------------------------------------- Aki mris elfradt, az ezen a szinten kipihenheti magt, ugyanis egyetlen lvst sem kell eleresztennk a plyn, sot a fegyvereinket is elrakjuk mr az elejn. Az urhaj belseje nagyon szvevnyes, de mi mgis prbljunk meg eljutni a tancskoz teremig. Szerintem sikerlni fog, mivel minden egyes folyosban ltalban egyetlen ajt van nyitva, a maradkon szmunkra tilos a bemenet. Egyetlen hely van, ahol ha nem vigyzunk, visszajuthatunk majdnem a plya legelejre, ilyenkor gyorsan menjnk vissza s a msik nyitva levo ajtn slisszoljunk be. Ha lezajlott a kerekasztal-beszlgets, Stljunk ki a msik ajtn (a beszlgets utn pont ez elott jelennk meg), s keressk fel a Rhino quarters-t. Itt cuccoljunk fel, egyik trsunktl egy gpfegyver-implantot kapunk, melybe gy ezttal egy trral 80 loszer fog belefrni. Haladjunk ki a msik ajtn, be a D.4 Walker hangar-ba, s liftezznk lefel. LEVEL 7 - CANYON ---------------------------------------------------------------- Gyorsan szaladjunk r az tra, ahol a 3 darab pnclozott kocsi mr vr minket. Szlljunk fel a legelsore (bal click-kel kell), ami ezutn magtl elindul majd. Egy j darabig csak megynk-megynk, m egy ido utn oldalrl tmadnak a stroggok, mi pedig knyszerbol megllunk. Irtsuk a npet, amennyire csak tudjuk, ne kmljnk senkit. Ha jl csinltuk, egy ido mlva az ellenlls gyenglni kezd, mi pedig zavartalanul folytathatjuk utunkat. Ha a vgllomst elrtk, szlljunk le, be a nyitott ajtn, s keressnk meg brtunkat, BIDWELL-t. Ugyan rengeteg kocsi tropra ment ebben a kis trban, de az o autja mg p s egszsges. Szlljunk is fel r. Mrhetetlenl szerencssek vagyunk, ugyansi egy MG42-eshez hasonl kis golyszr gpfegyver is helyet kapott a kocsin, amivel sokkal hatsosabban oszthatjuk az ldst, mint sajt mordlyainkkal. Lojk a stroggokat, mint az llat. Ha megllunk, gondosan fedezzk trsunkat, aki felszedi elottnk az aknkat. Vigyzzunk, mert nem csak egy, hanem kt oldalrl is tmad az ellensg! Ha az aknk eltuntek az utunkbl, tmehetnk a kapun, ahol egy nagyobb puszta kzepn egy pletkomplexumot lthatunk. Kutassuk fel az plet oldalban lvo rgztett, illetve a hozznk ledobott "ejtoernyos" gykat, s intzzk el mindet. vatosan bnjunk a raktavetos gykkal, ha a hokvetos raktikat kilottk rnk, azonnat lojk szt azokat! Ha teljesen tiszta a terep, kidobnak bennnket a komplexum ajtaja elott, amin csak be kell stlnunk. LEVEL 8 - PERIMETER DEFENSE STATION ---------------------------------------------------------------- Vegyk hasznlatba a liftet, de elobb kapjuk fel mellole a nailgun-t. Ismt kutassuk fel VOSS-ot, aki a lenti kis vezrloteremi vegablak mgtt rejtozik. Haladjunk tovbb a szakasszal. Nemsokra egy nagyobb hangrhelyisgben lyukadunk ki, ahol rengetegen tmadnak. Tudjuk a dolgunkat. A nagy forgatagban hamarosan elokerl egy mrnk is, akit gyorsan vissza kell vinnnk majdnem egszen a liftig, ugyanis rendkvl fontos szerepe lesz majd az ajtk nyitogatsban. Nem elg viszont a liftig visszamennnk, hanem tovbb kell haladnunk egyenesen, ahol nemsokra j feladatot kapunk. Megjelenik elottnk egy lezrt ajt, de jn az Engineer s kezelsbe veszi. Drga j mrnknk nem hiba csorog az ajtban, elzrva elolnk az utat, ugyanis vatlanul eloremerszkedo trsunk hamarosan egy strogg kiads ebdjv vlik. Ezutn viszont szabad lesz az t tovbb. A kvetkezo teremnl le kell msznunk a ltrn, kapcsoljuk ki a vdorcsokat, majd vrjuk a csodt, ugyanis nem tudunk kimenni. Trsunk az vegfal mgtt lthatan jl szrakozik az eseten, de nem sokig rlhet szegnyem, mert o is egy hirtelen jtt strogg gyomrban vgzi hamarosan. Utna a szrnyike rnk is plyzik, szval vrjuk ot kello felkszltsggel. Vglis hlval tartozunk neki, mert kinyitotta a szmunkra a tovbbjuts egyetlen lehetosgt biztost ajtt. A vlaszthat 2 jrat kzl itt egyenesen haladjunk tovbb. Innentol fogva tbbnyire lineris az utunk. Hamarosan j szrnyfajtval ismerkednk meg, aki nem elg, hogy tuzforr sugarakkal lodz minket, mg egy-kt railgun lvssel is megknl, mely elol csak gy tudunk kitrni, ha folyamatos mozgsban vagyunk. Ha ot elintztnk, mily meglepets, visszatrnk a plya elejn mr megismert felvonhoz, melynek segtsgvel huzassuk fel magunkat, s menekljnk errol a borzalmas helyrol. LEVEL 9 - AQUEDUCTS ---------------------------------------------------------------- HOLTZ bartunk mr az ajtban vr minket, s van olyan kedves, hogy tovbbfejlessze a mi j reg nailgun-unkat, gy egy trba mr 100 szeg fog belefrni. rljnk fegyvernk j tulajdonsgnak, s pucoljunk ki az pletbol. Gyorsan pattanjunk be a Hover Tankba. Knyszertsk fldre a replo organizmusokat, az urhajkbl leejtett automata gykat is intzzk el. Ezutn mindig nyugodtan, komtosan haladjunk elore. Ha a nagy, arnaszeru nyitott helyisgbe rnk, kszljnk fel lelkiekben nagyon csnya dolgokra, eloszr gmb-gykat dobl reploket kell elintznnk, majd rengeteg gmb-gyt, vgl hokvetos raktkat eregeto lebego packokat. Prbljunk meg raktik elol oldalazva kitrni, de addig ne lvgessk oket, amg a lebego ldozoi meg nem semmislnek, mert iszonyat gyorsasggal kpesek az jabb s jabb raktkat kpni magukbl. Az ezt kveto helysznen vigyzzunk, mert fentrol is lonek, mghozz ktszer kt darab fali gpgy a ktoldalt elhelyezkedo magas pletek falrl. Nehz oket szrevenni. Ha ezen a helysznen is vgeztnk, az alacsony tetovel rendelkezo hangrba kell bemsznunk. LEVEL 10 - AQUEDUCTS ANNEX ---------------------------------------------------------------- Tvozzunk a hangrbl. Azt ezt kveto jelenet nem ad okot az rmkdsre: Kt tankunkat egy iszonyatosan magas, pkszeru robotlpegeto egy-egy apr pccintssel elintzi. Ha visszakapjuk az irnytst, gyorsan, oldalazva gyzzuk folyamatosan a robotot. Ha szksges, hokvetos raktit a grgo segtsgvel tvlthat gpfegyverrel lojk ripityra. Nem kell megijedni, ha a trzst folyamatosan lojk, elg knnyen elintzheto a robot. lljunk tovbb. Menjnk be az alagtba, s szpen vatosan haladjunk elore, mert rengeteg strogg, illetve a felsznrol lefrd gpgy vr minket, melyek persze mindig pontosan elnk rkeznek, s szinte azonnal lonek is. Most nhny unalmasabb, knnyen teljestheto helyszn kvetkezik, vigyzzunk a replo izkkel s a ledobott gurul gyikkal. Egyszercsak kirnk egy risi nagy vlgybe, melynek vgben ltszdik egy mg hatalmasabb pletkomplexum. Azonban kt nagy robotpk llja el az utunkat, ugyanolyanok, mint amilyent a plya elejn lttunk. Legyozsk titka abban rejlik, hogy folyamatosan oldalazva s a leheto legtbbszr irnyt vltva ki kell trni raktik elol (meg se prbljuk lelvldzni oket, ketten egytt gyorsabban eregetik a hokvetos raktkat, mint ahogy azokat el tudnnk intzni), s kzben lvgessk sernyen a robotok trzst, hasonlan, mint a plya elejn. Ha vgeztnk, gyorsan tartsuk meg a kacsavadszatot a mg felnk szguld raktk kztt, majd irny a bazi nagy plet. Ha bertnk a "garzsba", ahol akadly llja el az utunkat, szlljunk ki, s menjnk oda trsainkhoz. LEVEL 11 - NEXUS HUB TUNNELS ---------------------------------------------------------------- Az elkvetkezo szinteken feladatunk a tetranode elpuszttsa lesz, amely a strogg nemzet egyik legfontosabb lteto eleme. Ha befejeztk a hosszas liftezst, cuccoljunk fel, s vrjunk meg, mg trsunk mukdsre sztkli a zrt ajtt. Ezutn menjnk be, vrjuk meg, mg a vita vget r, s kinylik attl az ajttl, amelyen t bejttnk, jobbra levo msik jrat. Haladjunk szpen elore, kzben fedezzk STRAUSS-t, aki ot a terminlhoz odavezetvn bezemeli azt. Haladjunk szpen visszafele, s intzzk el az idokzben odateleportlt stroggokat. Ha visszarnk a vita helysznhez, vgre szabad az t a msik, eddig zrva tartott ajtn t. Egy bazinagy folyosra rnk, amelyen menjnk vgig, majd be az energiapajzs melletti msik jraton. Trsaink ennl a pontnl sajnos nem tartanak velnk, gy knytelenek lesznk egyedl intzni feladatainkat. Hla az gnek nem lesz tl nehz dolgunk, jussunk csak el a termek vgbe, ahol offline llapotba lptethetjka vdopajzsot. Ne azon az ton menjnk visszafele, amelyen jttnk, hanem a teremben lvo msik ajtn menjnk ki, mert gy a folyos vgben sok-sok cuccost tallhatunk. Trjnk vissza csapatunkhoz, akik mr vrnak minket a vdelmi hl mgtt. Ekkor egy vratlan fordulat kvetkeztben egy robotpk zavarja meg nyugalmunkat, egyik trsunkat elg kemnyen ssze is tiporja. Prbljunk meg a teheraut mgtt leguggolni s mozdulatlannak maradni, gy nagy eslynk van arra, hogy p borrel tlljk a kalandot. Hiba adja ki a szakaszvezeto a tuzparancsot, mi ne lojnk, csak a loszert pazaroljuk vele, ugyanis az egyszeru golyk a szrnyn nem fognak, viszont egy ido utn magtl odbb fog llni. Egy rvidke kis intermezzo s CB rdin tartott veszekeds utn egyik trsunk bergja a padln levo szellozorcsot, s szpen udvariasan megkr minket, hogy csinljunk valamit. Ht essnk le a szellozolyukba, ms eslynk nincsen. Msszunk rajta vgig, vigyzzunk, amikor a bazi nagy folyos alatti vegablak alatt haladunk el, mert idokzben a pkrobot visszatr, s ha nem vigyzunk, knnyedn felnyrsal minket az vegen keresztl hegyes lbaival. A Hyperblastert viszont ne haggyuk ott veszni a fldn. Nemsokra vgre rnk a szellozorendszernek, s egy nagyobb teremben lyukadunk ki, ahol rtelemszeruen utastsuk rendre a ktekedoket, s menjnk a lifthez. LEVEL 12 - NEXUS HUB ---------------------------------------------------------------- Ha kikecmeregtnk a liftbol, keressk meg a msik felvont, s abba is szlljunk be. Hamarosan sszefutunk egy technikusunkkal, akivel egy prbeszdet folytatunk le. Ezutn lljunk tovbb, keressk meg a Power plantot. lltsuk vissza az energit a haver segtsgvel. Kanyarodjunk vissza a lifthez, az attl jobbra levo ajtn pedig msszunk be. Jussunk el a nagy vezrloig, aminl jobb oldalt hatalmas mennyisgu cumt kapunk, azonban a kampellsunk itt marad, a maradk utat ismtelten egyedl kell megtennnk. Haladjunk tovbb. Az t megintcsak lineris lesz j darabig. Egyszercsak egy risi teremben lyukadunk ki, melyben pr csvn s egy nyomgombon kvl semmi nincsen. A gombot vegyk hasznlatba, majd tekintsk meg a kzjtkot. Gyorsan intzzk el a kt darab rnk tmad robot-pk szeru organizmust, majd kszljnk fel lelkiekben a legrosszabbakra. Akrmit tesznk, a felnk kzeledo hatalmas szrny elleni kzdelemnek mindenkppen vesztesei lesznk, a szrny elkap minket, mi pedig eszmletnket vesztjk. LEVEL 13 - STROGG MEDICAL FACILITIES ---------------------------------------------------------------- A plya kezdete a jtk legkirlyabb rsze! Nem is lonm le a pont, hogy mi zajlik a bevezeto rsz alkalmval, de a leheto legmegrzbb, legundortbb s legfjdalmasabb lmnyekben lesz rsznk az utazs alkalmval! Valsznuleg nem lennnk soha tbb emberi katona, ha szakaszunk nem trte volna r a dokikra az ajtt mg idoben. Ha kiszabadultunk a fogsgbl, gyorsan hagyjuk el a szobt, ami a ksobbiekben mg valsznuleg rengeteg borzalmas emlket idz elo bennnk. Kis ido utn a szakaszunk sztvlik, mi magunk egy doki trsasgban folytathatnnk utunkat, m csakhamar elfogjk, s valsznuleg ugyanazt fogja tlni, mint mi magunk nhny perccel ezelott. Egy jfajta szrnnyel tallkozhatunk itt, a strogg-orvosokkal, akikhez lehetoleg ne menjnk tl kzel, mert mreginjekcival rendelkeznek. Egy tipp az elkvetkezo plykhoz: Most, hogy flig stroggok vagyunk, tudjuk hasznlni a Stroggok falra szerelt gygyt berendezseit (ezekkel a gpekkel eddig ugye nem tudtunk mit kezdeni), msrszt vgre el tudjuk majd olvasni az eddig rtelmetlen krix-kraxoknak hat strogg rsokat! Az orvosi szobbl, ahol a dokit elkaptk, menjnk ki, s lljunk r a nem messze levo futszalagra. A msik teremben le is szllhatunk rla, s hvjuk a liftet. A lifttel haladjunk lefele, majd ki, s be a msik nyitva levo jraton. Hamarosan zskutcba kerlnk. Htra arc, ugyanis idokzben egy msik ajt kinylt, melyen eddig nem tudtunk volna thaladni. Egy msik futszalaghoz rnk, melyre szintn menjnk r, kvetkezo szobban pedig le a szalagrl. Itt levo trsunkkal val bjcsevegsnk bartunk hirtelen hallval r vget. Ne is vesztegessk az idonket, lljunk tovbb. Elore, majd jobbra tartson az utunk. Ha elrjk az vegablakos termet, eloszr balra ugorjunk el a cuccokrt, majd a jobb oldali ajt mgtti lifttel utazzunk lefele. Itt nincs ms vlasztsunk, mint a szellozobe beugrani. Tegyk is ezt, msszunk vgig a szellozon. Termszetesen kirnk majd egy terembe, ahol rgtn ugats lnyek (nevezzk oket Blkiknek ) lljk utunkat. Ne trodjnk az ltaluk letre hvott strogg zsoldosokkal, helyette eloszr oket kldjk az rk vadszmezokre, hogy ne tudjanak tbb lnyt idzni. Ha mindenki fggoleges helyzetben van rajtunk kvl, folytassuk utunkat. LEVEL 14 - CONSTRUCTION ZONE ---------------------------------------------------------------- Gyorsan be a lpegetobe, s hastsunk t a sivatagon. Az eddig szerzett tapasztalatok alapjn nem okozhat gondot ezen rsz vgigvitele, egszen addig, mg meg nem ltunk egy nagy piros pkrobotot. Mr a vastag csvek mgl is lojk raktakilvoit, ha hokvetos lvedkei mr vszesen kzeltenek hozznk, foglalkozzunk azokkal is. Jegyezzk meg, hogy a lpegeto fegyverei nem olyan erosek, mint a tank, illetve hogy mivel csak lassan vagyunk vele kpesek haladni, a lpegetovel sajnos lehetetlen a clkveto raktk elol kitrnnk. A legjobb, ha maradunk a csvek mgtt, sot egyre htrlunk, s csak annyira ltunk ki, hogy mindig loni tudjuk a pklb testt. Prbljuk meg megsemmisteni a hta tetejn levo kt raktakilvot, jelentosen knnyebb vlik a dolgunk ezek utn, ugyanis a jrmuvnk alapbl 6 darab raktval is fel van szerelve, csak grgovel t kell vltanunk r. Ezutn szpen raktzzuk le a robotot. Ezutn elrnk egy alacsnyan levo hdhoz, mely alatt nem frnk t, knytelenek lesznk kiszllni. Haladjunk t a piros ajtn. LEVEL 15 - DISPERSAL FACILITY ---------------------------------------------------------------- Rgtn bemelegtsknt egy kis taktikai csatrozssal kezdhetjk a dolgot, a stroggok meglepnek minket, de mi ne hagyjuk magunkat. Foleg, hogy kemny aprtmunknk gymlcse egy railgun lesz. Mielott innen tovbbhaladnnk, keressk meg a nagy tartlytl balra levo ajtt, s ltogassuk meg a mgtte tallhat pnclt. Ezutn vgre elhagyhatjuk a helyet, s megkereshetjk a liftet, amit persze zemeljnk is be. Egy belso udvarban ktnk ki, ahol mr vr minket egy pkrobot. Ne is prbljuk meg legyozni, inkbb robbantsuk fel az elottnk levo hordkat, majd szaladjunk t gyorsan a hdon. Az akadlynl hasznljuk a guggolst. Be az ajtn. Keressnk egy msik liftet, melybe szintgy szlljunk be. Ha kirtnk a msik terembe a liftbol, tunk egyenesen vezet tovbb. Ha elrnk a lpcsos terembe, melynek tetejn hordk vannak, aljn pedig a stroggok hrgnek, vatosan msszunk tovbb. Legjobb, ha tvolrl elintzzk a hordkat, majd szpen egy szintet lejjebb megynk a lpcson. A lpcso egy darabon le van trve, prbljunk nem leesni, mert jelentos mennyisgu letet veszhetnk. Az als szinten tegyk rtalmatlann a stroggokat, s gyorsan menjnk is tovbb. A fogaskerekes teremnl kezdhetnk aggdni, mert a kvetkezo szobban nem mindennapi dolgot lthatunk. rjnk csak el a kvetkezo terembe, meglepo lesz a ltvny, s mrhetetlenl undort. Ne is vesztegessk itt sokig az idonket, gyorsan kutassuk fel a tpokat a szobban, aztn kapcsoljuk be a teremben kt oldalt (balra lent s jobbra fent) elhelyezkedo elektrosokkot ad masint. Ennek kvetkemnyekppen az a nagy dg vgre megpusztul, a bzison elmegy az ram, neknk pedig szabad az t a rondasg alatti rcsokon keresztl elrheto csatornn t.
 
PoH Software
 
Doom3 Short
 
Naptr
2024. Szeptember
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Megltogattak
Induls: 2005-06-03
 
What's the time
 
Szavazz!!
Hogy tetszik a veblapom?

Szar
Elmegy
Elg j
Nagyon cscs
Unalmas
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Resurrection of Evil
 
Anarchy
 
Resurrection of Evil
 
Szavazz!!
Hogy tetszik a Quake wars : Enemy territory ?????

Kurva j
Mg nem lttam
Elmegy
Egynek j
Szar
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros